pátek 28. října 2016

Knižní haul za letní prázdniny 2016



Po téměř měsíci jsem si konečně našla čas a přicházím alespoň s výčtem knih, za které jsem během léta vyhodila majlant. No, vyhodila, za knihy se peníze nevyhazují, do knih se jedině investuje. Kniha se vám neobnosí, nevytahá, neopere. Ačkoli je sama o sobě hmotná, řadila bych jí spíše do nehmotných, pomocí knih si čtenáři i spisovatelé přenášejí spoustu zajímavých myšlenek, příběhů, rozvíjejí svoji fantazii a rozšiřují svojí zásobu, obohacují se. Bez knih by to prostě nešlo.
Co jsem si tedy pořídila o letních prázdninách?

Z výše uvedených (vyfocených) knih si mě nejvíce získal Kafka na pobřeží, na kterého chystám recenzi už nějaký ten pátek, tak snad se k ní brzy dohrabu. Pro zatím vám prozradím to nejdůležitější. Kafka rozhodně stojí za přečtení.


Spíše kladně bych hodnotila Bábovky, na které jsem napsala recenzi.
Zklamaná jsem naopak byla z Odpusť mi Megan, ke které jsem taky napsala článek.

3 komentáře:

  1. Kabinet jsem také četla! :) Ale teda, bylo to náročný :P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď se docela stydím, protože znám od vidění jen Bábovky.. Budu muset svoji neznalost určitě napravit, takže díky za tipy! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Na Kafku na pobřeží si brousím zuby už hooodně dlouho, kdy nastane čas a já si k ní sednu? Těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat