pondělí 31. října 2016

Dekorativní (kosmetický) mini haul za říjen 2016

Po knižním nášupu přicházím s poněkud umírněnějším seznamem. Jako asi většina dívek se vyžívám v nakupování kosmetiky, tedy hlavně té dekorativní. Řekněme si narovinu, že na rozdíl od vybírání nového oblečení je toto pobíhání po obchodě o něco bezbolestnější.


Protože se snažím nejen kvůli finančním možnostem mírnit, zajdu do drogerie či Nyxu, který je posledních pár měsíců dost vybrakovaný, jen jednou za čas. S velkou dávkou nadsázky by se dalo říct, že ve dnech, kdy si dovolím vstoupit do drogerií, mám osobní svátek. Doufám, že chápete můj divný smysl pro humor nebo spíše pro nadsázku. Ne? Nevadí.

Aby se mi v šuplících nehromadila kosmetiku, kterou použiju maximálně dvakrát, před šáhnutím po peněžence se mi vždycky rozmyslím, zda daný výrobek upotřebím, zda něco obdobného už nemám.

V říjnu tímto výběrovým kolem prošla extravagantní oční linka, kterou pro její výraznou žlutou barvu zbožňuju. Ale přiznávám, na veřejnost jsem s ní šla jen jednou jedinkrát. Ještě jsem se s ní nenaučila pracovat. Nemáte nějaký tip?



Druhým vítězem je bronzer od Rimmelu. Produkty od této londýnské značky mi obecně dost vyhovují, tedy zejména make-upy a pudry ladí s mojí pokožkou jako žádné jiné a jinak tomu není ani u bronzeru. Jaká drogerková značka je šitá přímo vám na pleť?

6 komentářů:

  1. Naposledy som si od Rimmel kúpila skvelý rúž, do ktorého som sa hneď zamilovala :) Tvoj výber vyzerá tiež super :) Ja väčšinou radšej nakupujem oblečenie ako kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle bronzer mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten bronzer jsem chtěla zkusit, ale pak jsem si řekla, že bronzerů mám až moc :D :) Mám ráda např od Sleeku :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si cez leto kúpila linku od Miss Sporty v modrej farbe :D Išlo mi o to vyskúšať nejakú farebnú a rozhodla som sa pre lacnejšiu variantu. Mala som ju asi 5 krát a celkom v pohode. Ide o to len si zvyknúť, ale vyzeralo to trochu ako bežný očný tieň :)
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  5. tento bronzer také používám skoro každý den, je supr :)

    OdpovědětVymazat