středa 10. srpna 2016

Český ráj/ Fotografie/ 1. část



Zrovna si balím posledních pár kousků, abych v deset mohla vyrazit na autobus do Prahy, odkud pojedu odpoledne do Anglie. Došlo mi, že jsem vám sem nedala žádné fotky z dovolené v Českém ráji. Tak se to snažím s drobným zpožděním napravit. Mám předepsaný i článek, nechala jsem ho chvíli odležet a teď mi přijde, že je to jen snůška keců, která by vás nezajímala.














6 komentářů:

  1. Nojo, jak vidím zvířátka, tak jsem spokojená :)
    V Českém Ráji jsem teda nebyla - je to trošku daleko, ale mám ho na svém výletním seznamu :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Ty skály :O V česku je opravdu nádherně..
    Kam do Anglie míříš? :) Já se tam chystám asi na podzim..

    OdpovědětVymazat
  3. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som v Českom raji nebola, ale fotky vyzerajú krásne :)

    OdpovědětVymazat