pondělí 11. července 2016

Wishlist - léto 2016



Naivně jsem si donedávna myslela, že Wishlist, je nejjednodušší typ článku. Neuvědomila jsem si, kolik času za tím stojí. Nevím, jestli je to mojí nerozhodností, ale samotné věci jsem si vybírala a přebírala 3 dny. Samozřejmě, že jsem celou dobu nevysedávala u počítače, ale vždy jsem si na chvilku sedla, něco ubrala, něco přibrala a pokračovala v jiné činnosti, kterou jsem postupně prokládala půl hodinami na Googlu a mé ploše. Potom přišla na řadu „grafická“ část a já zjistila, která mi nečekaně zabrala dost velkou část dnešního ráno. Sepsání komentářů je už jen třešničkou na dortu, kterou mám na celém „procesu“ vlastně nejraději. Zajímalo by mě, kolik času zabere Wishlist vám, budu ráda, když mi napíšete do komentářů pod článek. 


Typicky jsem se rozepsala víc, než jsem chtěla. Lepší to se mnou už nebude. Tak teď rovnou k věci. Ještě jsem chtěla zmínit, že jsem se před sestavením tohoto listu chválila a byla na sebe pyšná, že nejsem materialista, tedy alespoň do takové míry, jako dřív. No, během vypracovávání jsem si musela přiznat, že jsem. Ale nějak ten věčný ranní problém „nemýt, co na sebe“ řešit musím! 



Co bych si přála koupit v téhle sezoně? 


1.      Volně střižené (chic) triko – letní nutností je podle mě skvěle střižené tílko. Vždycky když ho na nějaké dívce, ženě, vidím, řeknu si, že si ho musím hned pořídit taky. Bohužel jsem ještě nenarazila na takové, které by mi vyloženě sedělo nebo nebylo předražené.

2.      Dlouhá plisovaná sukně – po tomto druhu sukně pokukuju už dva roky a pořád jsem se k ní nerozhoupala. Nedávno jsem si jednu zkoušela, byla dokonce ve slevě, ale bohužel mi neseděla. Začínám snižovat nároky a budu ráda i za kratší plisovanou sukni nebo jednoduchou dlouhou.

3.      Sandálky – jestli něco opravdu nesnáším, tak je to kupování bot! Jsem hrozně vybíravá, skoro žádný se mi nelíbí. Na boty mám vysoké nároky, které nedokážu snížit. Když jsem se minulé léto ocitla bez sandálů, koupila jsem si jedny za pár korun v Gateu. Vyrazila jsem s nimi do Vídně a po necelé hodině chození litovala. Do teď nevím, jak jsem dokázala celé výlet odkulhat. Každopádně jsem letos bez sandálů. Zatím jsem nenarazila na žádné, které by se mi líbily, seděly mi a přitom nestály majlant.

4.      Letní šaty – bez těch bych léto nepřežila. Ano, mám jich už pár ve skříni, ale u mě se nikdy neztratí.

5.      Maxi šaty – tak tuhle klasiku musím mít! Doufám, že na jejich nošení seberu dostatek odvahy.

6.      Sluneční brýle – podle mě nejlepší doplněk do slunného dne. Letos se mi navíc podařilo dvoje zničit. Já vím, jsem šikovná!

7.      Chic černý batůžek – po podobném, jenom ne tak lesklém a trochu jinak střiženém, pokukuju už delší dobu. Ráda bych s ním na zádech vyrazila do Anglie, jen nevím, kde ho sehnat! Nemáte nějaký tip?

8.      Plátěná taška – ráda bych si koupila nějakou s originálním a výstižným popisem, na tu jsem zatím nenarazila. Plánuji si koupit obyčejnou plátěnku a sama si jí vyzdobit, snad to nedopadne katastrofálně.

9.      Kraťasy – po šatech další letní klasika, bez které bych léto snad ani nepřežila. Nedávno se mi naštěstí podařilo jedny skvěle padnoucí pořídit. Pomalu pokukuju po dalších a jsem připravená do nich zainvestovat, pokud mi opravdu budou.

10.   Travel Bible – jsem pevně rozhodnuta, že o tuto knihu v letních měsících obohatím svojí knihovničku.

11.   Batoh – rádi s rodinkou vyrážíme na výšlapy do přírody, není nic horšího, než mít nevyhovující batoh, což já mám. Rozmýšlím nad koupí batohu Burton nebo Vans.

12.   Činky – začínám cvičit, snažím se více hýbat a cítím, že potřebu posílit ruce, protože se na nic např. při klikách vůbec neudržím.

13.   Legíny na cvičení – nebojte, nechystám se v nich vyrazit do města, ale na cvičení jsou podle mě fajn. Jsou pohodlný a vidíte, co potřebujete shodit, což při sportu skvěle motivuje.


Plánujete si v létě pořídit něco podobného?

6 komentářů:

  1. Ty maxi šatky jsou úplně topové! ♥
    Já zatím po ničem moc netoužím, ale určitě se během prázdnin něco najde :). Teď chci dokonce objednávat z Ebay, takže tam si určitě něco vyberu :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já wishlisty miluju, ale sama je moc nepíšu, přesně jak píšeš, vždy mi vybírání věcí zabere spoustu času :D
    Plátěných tašek a batůžků nebudu asi nikdy mít dost, kord teď na léto jsou super :)
    Já už si chci dlouho koupit činky, ale vzhledem k tomu, že jsem ještě nezačala pravidelně cvičit, přijde mi to jako zbytečné, každopádně do budoucna to v plánu je :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tie modré šatičky sú skvelé, páčia sa mi asi najviac. A tiež túžim po dlhých čiernych (alebo bielych) šatách, no na moju výšku som zatiaľ žiadne nenašla. :D
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý wishlist! Ja by som si chcela kúpiť asi nejaký top s odhalenými ramenami, je to teraz veľký hit :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni jsme nějak materialisticky založení, co si budem :D, ale aspoň tu nemáš hovadiny, ale opravdu potřebné věci. :D Já už si splnila z toho tvého - brýle, kraťase a šaty. Baťůžků není nikdy dost a plátěných tašek už tuplem ne, jenom do nich! :)

    PS. V té práce mám přece jen malou výhodu - mám jen ranní. Na nic je to v tom, že bych neoběhala úřady ani doktory :D, ale dobré je, že po zbytek dne mám pak volno, v tomto je mám radši. I když ... to vstávání taky nic moc. :D Tak přeju, ať to v práci utíká i tobě a penízky se sypou na plnění wishlistu. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist! Všechny věci se určo hodí na léto, mě zaujala ta Travel bible, především!

    OdpovědětVymazat