sobota 9. července 2016

Sobotní outfit do víru (velko)města



Doufám, že si užíváte soboty! :) Já se měla kochat krásami Bavorska, bohužel jsme výlet na poslední chvíli přesunuli až na září. Nebudu lhát, jsem zklamaná. Ale venku je nádherně, tak si nenechám zkazit den! :) Na dnešek mám jediný plán, lenošení a nabírání sil, takže se od rána koukám na pohádky, čtu detektivku a prostě si jen užívám volného dne s rodinkou. :)

Dnešní outfit jsem sice nafotila v lese, ale na houby v něm rozhodně nechodím! :D Do víru velkoměsta jsem s ním ale v minulém týdnu s nadšením vyrazila. Přiznávám, že nemám ráda crop topy, cítím se na ně už stará. K dnešnímu outfitu, zvlášť po doplnění saka, mi přijde, že se hodí i k mému věku. :)







5 komentářů:

  1. Ty, že si připadáš stará na crop topy? Tím jsi mě vážně pobavila :D Naopak, neskutečně se k tobě hodí ostatně jako celý outfit, moc se ti povedl :)

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutočne ti to pristane, sukňa sa mi páči úplne najviac :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ti to pristane ! :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat