čtvrtek 21. července 2016

Mé 4 top kousky/ Léto 2016



Zdravím vespolek, jak si užíváte léta. Já si upřímně toho, že je červenec, všímám jen, když se roztékám na autobusové zastávce. Většinu času totiž trávím v práci. Možná je to i kvůli tomu, že moje dvě skvělé kamarádky jsou v zahraničí a já nemám koho otravovat. :D 

Včera jsme se ségrou zašly do kina na „Hledá se Dory“, asi vám moje názory krátce shrnu v jednom z příštích článků. Každopádně jsem se skvěle odreagovala, v kině jsem nebyla ani nepamatuju.
Celé dnešní ráno jsem prolenošila doma, tedy snažila jsem se být aktivní a s pár věcmi se mi podařilo pohnout, ale znáte to, vždy toho můžete stihnout víc. 

Teď se chystám do práce, na ZOOTU jsem si objednala batoh, tak doufám, že dorazí na prodejnu dřív, než budu muset do kanceláře. Od zítřka mám totiž dovolenou a v sobotu vyrážíme do Liberce, tak bych se do výdejny radosti neměla kdy stavit.

Rozhodla jsem se přijít s článkem o mých oblíbených (nových) kouscích, které jsem už během tohoto léta stihla unosit. 



Hned první úlovek v popisování prvního úlovku si budu krapet protiřečit. Klobouk z obchodu F&F jsem na sobě měla jen dvakrát, a to když jsem před zrcadlem zkoumala, jestli mi sedí. A ano sedí. Ale tahat se mi ho s sebou ráno nechce a odpoledne do města vyrážím dost neplánovaně. Byla by škoda ho nevynosit. Musím v srpnu sebrat všechnu odvahu a vyjít s ním do ulic.


Dalším kousek jsem objevila v Reserved ve slevách a jsem za něj nehorázně vděčná. Pravda, zachytila jsem pár divných pohledů lidí, které jsem míjela. Zejména, když jsem kráčela do kanceláře, ale radost si z něj vzít nenechám! 




Mám strašný problém s tím vybrat si sako, které mi sedne a nebude v něm vypadat jak stará mladá. Tohle je jedno z pouhých dvou, které vlastním a jsem s nimi na 100% spokojená. Největší výhodou je barva, která obzvláštní každý outfit. 


Šaty jsem sehnala taky ve slevách v Promodu. Možná jsem z nich nadšená jenom já. Už jsem slyšela od okolí pár poznámek, že za takový pytel by tolik nedaly, ale co, mě se líbí. 


V jakých kouskách vyrážíte mezi lidi nejradši vy? Já jsem si zrovna navlékla nové kraťasy a přemýšlím, že ke konci léta vydám druhý díl. Konec vypisování, letím do práce.  

6 komentářů:

  1. Sáčko je krásné :) Já sama mám jen jedno černé, ale už dlouhou dobu scháním nějaké v podobné barvě, jako máš ty, jen zatím neúspěšně :( Ostatní kousky se mi taky moc líbí, držím palce, aby jsi našla odvahu a nosila klobouk častěji, je krásný! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ta taska je roztomila a moc se mi libi i klobouk! Uz dlouho si chci taky nejaky poridit, ale zatim jsem nenasla ten pravy za rozumnou cenu :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Ta taska je roztomila a moc se mi libi i klobouk! Uz dlouho si chci taky nejaky poridit, ale zatim jsem nenasla ten pravy za rozumnou cenu :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé kousky! Taška je roztomilost sama o sobě ♥
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat