středa 13. července 2016

Návrat do dětství/ Outfit



Nevím, jak vy, ale mě plnoletost nezabránila ve sledování pohádek. Řekla bych, že je mám dokonce i radši než v době, kdy jsem chtěla být princeznou, až vyrostu. Ano, patřila jsem do mainstreamu, ale vždycky jsem měla v oblibě i čarodějky, čarodějnice a všechny ty „stvůřičky“, co umějí kouzlit. Ale k tomu jsem sklouznout nechtěla. 

Dnešní outfit jsem ozvláštnila Disney trikem s Mickey Mousem, k němuž sice nemám žádnou historku z dětství, ale na oblečení a doplňcích ho miluju a málokdy odolám. 






7 komentářů:

  1. Podobnú sukňu mám a zbožňujem ju, pretože svojou dĺžkou a strihom dokáže ozvláštniť hocičo! A to tričko je úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tričko je krásné! Stejně jako celý outfit :)

    News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. dokonalá sukňa!!! tiež mám teraz veľmi rada rozprávky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tričko je úplne super, najkrajšie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taková trička miluju - trochu infantilní a strašně roztomilá :D Mám jich plno, k nějaké basic sukni, přesně jako to máš ty - dokonalost :) Máš moc hezká blog :) Kdybys měla chuť, můžeš mrknout ke mně :) Jsem to prvně, ale hned si tě jdu dát do oblíbených, líbí se mi tu :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Mickey je super, kja dlho zháňam krátku Mickey mikinu, ale ešte som nenašla :/ http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat