čtvrtek 7. července 2016

Moje plány na léto 2016



V tuto dobu, kdy jsou prázdniny v plném proudu, závidím všem lidem, co si dokáží naplánovat letní prázdniny s předstihem. Letos mám díky stálé brigádě o jeden "problém" k řešení méně, ale i tak jsem si začala první plány sestavovat až koncem června.

Nevím, jak vy, ale já jsem příznivcem spontánních rozhodnutí a nerada o trávení svého volného času rozhoduji s předstihem. Vlastně k tomu nemám ani racionální vysvětlení, mám prostě pocit, že se mi během půl roka, pár měsíců, může pozměnit názor, náhled, priority, že bych si tu akci nedokázala dostatečně užít. Hlavním důvodem je ale asi domněnka, že doba delší než měsíc, dva, maximálně tři, je v nedohlednu. Radši žiju v přítomnosti, což je někdy na škodu, ale teď zpátky k tématu! Co jsem si tedy stihla naplánovat? :)
 Na jazykovku jsem chodila až do konce června, oficiální prázdniny mi tedy začaly až v červenci. Po pravdě, zatím mi nedochází, že nějaké prázdniny mám. Snažím se napracovat hodiny v práci, takže většinu ze slunečných dní strávím v kanceláři a potom si užívám procházky podvečerní Prahou, v tom nejhorším případě se s vypětím všech sil přesunu rovnou na autobus. :D
Když už jsme u toho autobusu, přes léto mám v plánu přečíst spoustu knih, plánuji o tom speciální článek. A ideální čas na čtení je právě v dopravních prostředcích, kde se nic jiného (krom spánku a čumění do blba) ani dělat nedá. :)

Tak teď konečně k výletům! V tomto týdnu odjíždím na 4 dny se známýma do Bavorska. Chystáme se obhlédnout zámky, hlavně ten, v kterém se točila Popelka. Nebyla bych to já, kdybych nevyrazila i s fotoaparátem a vše nezdokumentovala. Uprostřed července čekejte report i s dokumentací.


Pak práce, práce, práce, zubař, práce...a potom na dovolenou s rodinkou, do Liberce. Už jsme si se ségrou zarezervovaly vyjížďky na koni, nemůžu se dočkat, na koňském hřbetě už jsem dlouho neseděla a chybí mi to! :)
V srpnu mě čeká nejdůležitější událost celých prázdnin, zájezd do Anglie s Verčou. Nehorázně se těším! Snad se nic nepokazí a my si výlet užijeme. Už jen samotné slovo "Anglie" mi vyvolává úsměv na tváři, který ne a ne zmizet.


Na září mám zatím naplánovaný jen seznamovák. Přemýšlím, že pojedu ještě do jedné země, ale nechci předbíhat. Uvidím, jestli mi ke konci prázdnin zbyde něco na účtu a jestli se mi podaří sehnat letenku. Jako správný divadelní nadšenec bych se i ráda vydala na nějaké to představení, začínám se poohlížet po možnostech. Dále bych se ráda věnovala blogu i sepsala nějaký ten článek pro web Generace21, snad budu mít z čeho čerpat. :)

Léto je jediná roční doba, kdy se dokopu k zdravější stravě a hlavně dostatečnému pohybu. Dneska jsem vyrazila na procházku a vnukla jsem si myšlenku, že začnu zase běhat, snad mi to vydrží alespoň do podzimu. O mém letním režimu možná také sepíšu nějaký ten článek.


V neposlední řadě bych se ráda sešla s pár přáteli a taky jsem slíbila babičce, že přijedu, no znáte to! :) A kam se letos chystáte vy, na jakou akci se těšíte? :)

4 komentáře:

  1. Normálně bych taky neplánovala ale u mě je to tak nějak jasné že půlku prázdnin chci trávit ve Španělsku. Červenec jsem v práci, snad spáchám i pár menších výletů. Výlet do Anglie, to musí být super ale v létě bych já asi raději někam k vodě. Procházka podvečerní Prahou, to musí být krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. To sú super plány, hlavne si poriadne uži leto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Užívaj leto, hlavne výlet do Anglicka závidím. A inak tiež nerada plánujem, neplánované akcie sú najlepšie :).

    OdpovědětVymazat