pátek 15. července 2016

Letní procházky s fotoaparátem v ruce



Znáte ty dny, kdy nevíte, co dřív, nestíháte, a přesto máte pocit, že nejste produktivní, že jste toho za uplynulý den, týden moc nestihli? Přesně tenhle pocit se mě drží už od začátku letních „prázdnin“. Sice mám radost, že dosud stíhám vysoké pracovní tempo, které jsem si kvůli dostatečným financím na srpen nastavila, že se mi nějakým zázrakem zatím nepodařilo nic důležitého pokaňkat, ale tohle prostě není ten pravý červenec. Alespoň pro mě ne! 

Musím se veřejně pochválit, že zvládám obden přidávat články, které mají (podle mě) hlavu a patu, ale své další aktivity absolutně nedávám. Čím méně času mám, tím víc si užívám chvil, kdy můžu vyrazit s fotoaparátem v ruce na procházku, nadechnout se čerstvého vzduchu, vnímat krásu přírody, lesa a z pouhé čiré radosti si hrát s manuálem, se spouští, se světlem.





3 komentáře: