sobota 23. července 2016

Co čtu v srpnu 2016/ Časopisy



V době, kdy tento článek vyjde, se budu pravděpodobně snažit neumřít vedrem v autě. Chystáme se totiž s rodiči a se ségrou na dovolenou, do Čech. Kromě dvou knih jsem si na těch pár dní zabalila i časopisy. Tak jsem si řekla, proč o nich a o svých prioritách týkajících se časopisu nenapsat článek?



Cca před týdnem jsem se potřebovala odměnit po devíti hodinové šichtě v práci, a proto jsem po dlouhém váhání šáhla po Elle. Přiznávám, bez mučení, rozhodla jsem se pro něj nejen díky jeho skvělé reputaci, mé vášni pro módu, ale také kvůli dárku, kterým bylo tílko s logem Elle. 

Ještě se vrátím k mému váhání. Nevím jak vy, ale já mám strašný problém vybrat si časopis, do kterého „investuju“ své peníze. Zdá se mi, že v Čechách máme spoustu skvělých magazínů, ale žádný není tou jedničkou. Zajímalo by mě, jestli vy máte časopis, který dle vašeho žebříčku hodnot vítězí nad všema ostatníma.

Já si vždy vybírám právě mezi Elle, Mojí psychologií, Reflexem, Ekonomem, Interview, Forbesem a dalšími podobně zaměřenými tištěnými médii.

Jeden ze zmiňovaných jsem si koupila jen jednou, je jím Interview. Pohrávám si s myšlenkou zkusit udělat rozhovor, a u koho se inspirovat lépe, než u těch nejpovolanějších? Navíc jsem po tomto časopise pokukovala už pěkných pár měsíců. Konečně si na něj vytvořím vlastní názor. 



4 komentáře:

  1. Elle jsem měla předplacený asi tři roky, ale za ty roky mi přišlo, že se tam neustále všechno opakuje, tak jsem předplatný zrušila a teď si ji koupím jen když je tam nějaký dárek, který mě zaujme.. Tílko, co je tam teď, mě moc nezaujalo, ale myslím, že příště tam má být jak odárek rtěnka, tu si koupím určitě :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se, Elle jsem měla předplacené a tak nějak se mi zdá, že už to není to, co to bývalo. Občas koupím kvůli dárečku, ale jinak mě už moc nezajímá :/
      FitBlanka

      Vymazat
  2. ELLE si kupuju od prosince 2010, takže si dovedeš představit, jak asi vypadá už moje sbírka. :D Letos mi to naštěstí přítel předplatil, takže to nemusím nahánět po obchodech. Někdy mě číslo zklame, nenadchne, jindy se tam dozvím spoustu zajímavých věcí. Nehledám ani tolik samotnou módu, jako spíš všechny ty články okolo. Často jsem se díky nim zamyslela nad něčím, co by mě dřív ani nenapadlo. :D Pak si ještě kupuju Hosta, ať mám aspoň trošku literární přehled... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych si přečetla nějaký kvalitní časopis o módě :)

    OdpovědětVymazat