neděle 1. května 2016

Kosmetický veletrh Interbeauty Prague/ Reportáž + haul



Přijde mi, že s Interbeauty se letos roztrhl pytel. Zvláštní je, že jsem kromě plakátů v metru a zmínkách na pár blocích žádnou reklamu nezaregistrovala. Co tím chci naznačit? Že netuším, jak se letos o veletrhu všichni dozvěděli nebo spíše proč o něj v porovnání s minulým rokem jevili větší zájem.

Veletrh probíhal ve dnech 22. a 23. dubna tohoto roku na Výstavišti, v Holešovicích. Této akce jsem se účastnila v minulosti "již" dvakrát. Prvně jsem byla naprosto nadšená, nakoupila jsem si skvělé produkty za nízké ceny, co víc si přát? Na podruhé jsem takové štěstí neměla, odešla jsem pouze se rtěnkou od Sleeku a pár nepodstatnými produkty.
 Dost dlouho jsem přemýšlela, jestli si veletrh nechám ujít. Vstupné bych rozhodně nenazvala symbolickým a po minulé zkušenosti jsem byla na vážkách. U Katariny na blogu jsem objevila soutěž o lístek, rozhodla jsem se zapojit a světe div se, vyhrála jsem! Tímto Katce ještě jednou děkuji za vstupenku i za možnost účastnit se. Děkuji, nebýt výhry, nevím, jestli bych šla a tím pádem bych se každý den nerozplývala nad kosmetickými přírůstky.
Protože můj páteční den pohltila škola s brigádou, vypravila jsem se do pražských Holešovic až v sobotu 23. dubna 2016. Při cestě tramvají jsem se plácala po rameni a říkala si, jak skvěle jsem si příjezd načasovala, že v pozdních odpoledních hodinách bude mít většina návštěvníků vybráno a nakoupeno. Rozčarování se dostavilo hned při pohledu na fronty k pokladnám. Po cca pěti minutách čekání mi usměvavá paní v pokladně podala lístek, program a slevové kupónky. Konečně jsem se mohla nedočkavě řítit i s čestnou vstupenkou v ruce ke vstupu.
Ze všeho nejdřív jsem si spěšně prošla celou výstavní halu, abych věděla z jakých značek či e-shopů, můžu vybírat. Z minulých let jsem věděla, že značná část je věnována péči o nehty, což není můj šálek kávy a přiznám se, že jsem si téhle části nevšímala.
Nejvíce mě zaujal hlavní sál, tedy místnost, do které se návštěvník dostal hned po získání základních informací nebo drobném občerstvení u vchodu. Zde se nacházely značky, na jejichž produkty jsem měla zálusk. Primárně jsem pátrala po NYXU (jako všichni), Sleeku a Jordaně.
 Moje první zastávka vedla krapet neplánovaně ke stánku Make-up Revolution, kde nabízeli dvacetiprocentní slevu, kterou jsem bohužel nevyužila, dala se využít až při druhém nákupu, což jsem dopředu nevěděla. Naštěstí nabízeli další veletržní akci, za každou utracenou stokorunu si zákazník mohl vybrat lak. Tuhle výhodu jsem kupodivu nepromrhala ani já. Ke koupi paletky očních stínů a tria rozjasňovače, tvářenky a bronzeru jsem si přihodila tři laky.
Další zastávku jsem plánovala u Sleeku, kde už zůstala jen pár rtěnek a produktů, které mě nijak nezaujaly. Po pár minutách marného hledání jsem se rozhodla zařadit do šílené fronty, která se v určitém bodě proměnila v tlačenici, u NYXU. Díky řadě dam, které se od stojanů se rtěnkami nehnuly, jsem si „ve spěchu“ šáhla alespoň pro dvě rtěnky.





6 komentářů:

  1. Pěkný článek :) taky bych se tam někdy chtěla podívat, ale bohužel to mám docela daleko a jenom kvůli tomu bych se do Prahy asi nevydala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to letos nestihla, snad na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na veletrhu byla a moc jsem si to užila :) Článek na mém blogu si můžeš přečíst zde: Veronique beauty Byla jsem tedy hned v pátek ráno a nevím, jestli to změnili, ale já slevu na Makeup Revolution dostala. Nebyl na to kupon ani nic jiného, prostě jsem přišla a všechny výrobky na sobě měli cenovku a ta již byla slevněná. A ještě k tomu jsem dostala laky. Strašně mě však mrzelo to, že jsem se do NYX nedostala. Stát 15 metrů dlouhou řadu mi přišlo naprosto směšné ... :( Pěkný článek!!!

    OdpovědětVymazat
  4. och, v dobrom závidím váš veľtrh ja na ten náš ani nechodím, lebo slabé značky a väčšinou všetko nechtárske :( veľmi by som si chcela popozerať naživo veci od NYX
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tomhle se vetsina stanku taky toci kolem nehtu, NYX tam byl prvne, v Praze tedka oteviraci prodejnu, tak se brzy jiste dostane i k Vam :)

      Vymazat