středa 11. května 2016

Black outfit/ Natural Look

Ahoj,

k úvodu se chci krátce omluvit, že nepřidávám více článků, tedy častěji. Je toho na mě nějak moc, za měsíc mám přijímačky (hlavně) z matematiky, s kterou si moc nerozumíme, zítra nastupuju do druhé brigády (jsem "lehce" nervózní) a k tomu začínám psát články pro jeden internetový magazín.


Během tohoto školního roku jsem pracovala (a stále pracuji) jako uvaděčka v jednom pražském divadle, což obnáší i dodržování dress codu. Musím se tedy v podvečer (a občas i po celý den) omezit na černou barvu. Snažím se alespoň celo-černé kousky kombinovat a nepřekombinovat, snad se mi daří. :)

V den focení jsem měla no-makeup náladu, tak snad mi absenci řasenky, rtěnky a podobným serepetiček odpustíte. :)







11 komentářů:

  1. Nádherní divadelní outfit :-D vypadáš jako typická vysokoškolačka, hlavně ty botky ( i když já vím že zatím nejsi :-) Já bych asi celá v černé nemohla vyjít. Cítila bych se v tom hrozně divně. Tak snad ti druhá brigáda vyjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez děkuju. Myslím, že každý pochopil, že í byl jen překlep, který se může stát každýmu. :)) Já se v černý cítím výborně, jen mi ve většině případů nestačí :D :)

      Vymazat
  2. Moc hezký zkombinované. Botičky mě zaujaly na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotečky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi moc pěkná i bez šminek, takže rozhodně není co odpouštět :). A moc Ti to sluší! :)
    es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tie šaty sú naozaj nádherné a veľmi ti to sekne :) Si strašne zlatá a máš krásny úsmev :) Za outfit ti dávam 1 :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Celočerné outfity mám nejraději, proto bych se úplně vyřádila, kdybych musela do práce nosit jenom černou..ehm..i když vlastně ani ne. Musím nosit černé kalhoty a po 4 měsících to člověku začíná lézt na mozek :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat