neděle 24. dubna 2016

Recenze CrossCafe aneb nedej na první (ani druhý) dojem/ KAVÁRENSKÁ POVALEČKA

K úvodu bych mohla zmínit, že o existenci CrossCafe už pár let vím. Téměř denně jsem procházela kolem maličké kavárničky na Karlově náměstí. Kdo jste někdy navštívil zdejší Atrium, jistě mi dáte za pravdu, že toto místo vyhlíží luxusním dojmem. Cross jsem si podvědomě zařadila mezi dražší kavárny, kde si člověk připlácí spíše za značku na hrnečku, účtence než za kvalitu.

Cca před měsícem jsem se rozhodla v jiné části Prahy zatáhnout za vstupní dveře kavárny. S předem vyděšeným výrazem jsem zaostřila směrem k tabuli s ceníkem a byla mile překvapená, káva se zde pohybuje kolem padesáti korun, paráda! 

Objednala jsem si své oblíbené latte a se zděšením zjistila, že mi na podtácku přistálo v upatlaném hrníčku, což mě poněkud rozmrzelo. Pro šálek kávy jsem se nejspíš rozhodla v kávovou špičku, a netvrďte mi, že tohle spojení neexistuje nebo je dokonce nesmyslné, možná je i častější než špičky dopravní, což způsobilo, že jsme spolu s kamarádkou nedokázaly najít místo na první dobrou. Po pár minutách hledání jsme se ale naštěstí konečně usadily a s potěšením jsem zjistila, že je káva opravdu dobrá, uff! Dostala jsem chuť na sladké, rozhodla jsem se zahřešit si a objednala mrkvový dort, který byl nehorázně přeslazený a skoro jsem ho ani nedojedla.

Nejsem velkým fanouškem přecpaných míst, a hlavně díky upatlanému hrníčku a divnému zákusku, jsem se zařekla, že mě na tomto místě už nikdy neuvidí.

Týden na to jsem měla pár hodin čas mezi testy a brigádou a rozhodla jsem se, že dám Crossu druhou šanci. Po pravdě jsem spíš nutně potřebovala dávku kofeinu a věděla jsem, že v přelidněném nákupním centru bych si ho neužila. Úvod se opakoval a já jsem znovu zatáhla za dveře Crossu a přála si své oblíbené latte. 

Tentokrát jsem jako bonus k dobré kávě získala taky neušmudlaný hrníček a střetla se se skvělou obsluhou. Navíc jsem našla místo naprosto bez problému a bez vyrušení jsem se mohla ponořit do knihy i do vymýšlení nového článku.

Výše zmíněná návštěva mě natolik uchvátila, že jsem se dnes rozhodla navštívil Cross znovu a ano, právě v Crossu vzniká dnešní článek. A víte co? Rozhodně tady nejsem, hlavně díky příznivým cenám, naposledy. Doporučuji sem při volné chvíli zajít na hrnek kafe, jen ten zákusek bych si k němu raději nedávala.

2 komentáře:

  1. Kavárna je moje oblíbené zařízení, zvlášť když je nekuřácká. Označení kavárenský pováleč je pro mě skoro lichotka ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Práve som aj ja uverejnila článok o jednej kaviarni :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat