neděle 17. dubna 2016

Outfit/ Dark days

Dneska se hlásím s outfitovým článkem. Někdy mám dny, kdy se chci zahalit do temných barev, v kterých se cítím výborně, možná i bezpečně. :) Většinou jdou tyto dny ruku v ruce s přeháňkami, které nás bohužel překvapily před, během i po focení.


Prostřednictvím tohoto postu chci poděkovat všem, co dali like facebookové stránce CHBJ. Děkuji, opravdu si vaší podpory vážím.



17 komentářů:

  1. Veľmi pekný článok
    withkass.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný outfit, takový na denní nošení kamkoliv, krásná kabelka, mám ráda větší do kterých nacpu uplně vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez děkuju, kabelka je perfektní, jen kdyby nebyla sama o sobě tak těžká, někdy mám pocit, že mi utrhne rameno, ale narvu do ní opravdu všechno :)

      Vymazat
  3. Veľmi krásny outfit! Hlavne to tričko sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, děkuju..ono je hlavně strašně pohodlný a dá se nosit prostě ke všemu :)

      Vymazat
  4. Pěkný outfit :) Já se ráda zahaluji do temných barviček :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Máš naozaj nádherný úsmev :) A inak aj outfit je super :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi sa mi páči riflovka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tmavé outfity sa mi moc páčia. Nikdy nimi nič nepokazíš. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný outfit!
    Zvu tě na soutěž, která u mě na blogu probíhá do 23.4. :) Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  9. Pekná taška a riflová bundička :) Celkom pekný outfit, páči sa mi :) ♥

    OdpovědětVymazat