středa 13. dubna 2016

ChicByJane na Facebooku + malá rekonstrukce

Asi jste si všimli, že se snažím lehce změnit vzhled stránek. Většina z funkcí na blogspotu je pro mě naprostou novinkou a parádně jsem se v té spoustě tlačítek ztratila. Tímto článkem chci oznámit krátkou rekonstrukci a hlavně vás poprosit o trpělivost. Uvědomuju si, že blog vypadá krapet chaoticky, snažím se vše zachránit, ale bohužel nejde vše podle plánu, který vlastně ani nemám. :)



Chtěla bych spolu s vylepšeným vzhledem blogu vylepšit i svoje působení na sociálních sítích. Budu strašně ráda, když označíte mojí FB stránku tlačítkem"to se mi líbí". Ráda bych se zapojovala do diskuzí na Facebooku, ale sama se sebou si psát nechci. Jestli rádi čtete moje články nebo prohlížíte mé fotografie, budu ráda, když stránku označíte pomyslným likem.

Pokud má i váš blog stránku na FB, , napište mi a já vás ráda podpořím alespoň touhle cestou. :)

14 komentářů:

  1. Rozhodně se těším na nový vzhled stránek :) Like je tam ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ti na FB dám lajk, jdu na to! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Like tam máš i ode mě :) Držím palce s rekonstrukcí blogu :)
    Jop a až založím FB stránku mého blogu, dám ti vědět ;)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že zrovna u tebe si toho všimnu, ale pro jistotu mi dej určitě vědět. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  4. Hodně štěstí s designem :) taky už jsem uvažovala o založení fb stránek, ale zatím jsem se k tomu ještě neodhodlala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, rozhodně ho potřebuju..:D Já je mám založený už od začátku, jen jsem je nevyužívala, kdyby sis je založila, dej vědět. :)

      Vymazat
  5. Už se těším až bude vše hotové a jsem zvědavá na nový vzhled. I já v tom měla dost chaos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, nevím jestli se bylo na co těšit :D :) Tak hlavně, že jsme ten chaos ukočírovaly. :))

      Vymazat
  6. Veľmi pekný clanok a držím palce s facebookom :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kataríno, děkuju za držení palců :)

      Vymazat
  7. Vítej na Fb, like tam ode mě máš :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Už sa teším :)
    Pozývam ťa na jarnú súťaž u mňa na blogu

    OdpovědětVymazat