sobota 26. března 2016

Sister's Scarf/ Outfit



Upřímně obdivuju všechny módní blogerky, zvlášť ty, které přidávají outfit i několikrát týdně! :) Posty zaměřené na kombinaci oblečení mám na Chic nejradši, paradoxně je skoro nepřidávám. Proč? Přijdou mi nejnáročnější. K nafocení vždy potřebuju druhého člověka, a pokud mě alespoň trochu znáte, víte, že nerada otravuju druhé a jsem nejradši, když si vypomůžu sama. No, v tomto případě musím najít vždy někoho, komu na chvíli přeruším plány a poprosím ho, aby mě párkrát zmáčknu.

Tentokrát si „Černého Petra“ vytáhla moje ségra, díky které mohl dnešní článek vzniknout. Terez, díky, i za šálu.




21 komentářů:

  1. Naozaj ti to sekne :) Si nádherná

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto s tebou souhlasím, to je přesně můj problém že mě nemá kdo vyfotit, už je tma, jsem unavená a když mám náladu tak zase není po ruce ani brácha. Moc ti to sluší, ta šálka tomu celému dá pěkný šmrnc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvis mi z duse, hlavne ta tma! A dekuju. :)

      Vymazat
  3. Moc hezký outfit! :) Mám ráda dlouhé šály do kterých se člověk zabalí :) Krásné topánky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit :)outfity sice nefotím, ale mám stejný problém s focením účesů, fotí mě většinou sestra, ale dá práci ji přemluvit, tak se do toho moc často nepouštím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc hezky. S focením to chápu, zatím jsem nenašla nikoho na focení, tak jsem dělala selfíčka v koupelně... žádná sláva to nebyla :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit :) Ten šál je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný outift! :) Také bych chtěla přidávat outfity, ale mám podobný problém jako ty, nechci pořád někoho otravovat.. Tak se na mém blogu neobjevil ještě ani jeden outfitový post, ale snad se to zlepší :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jich tu par mam, ale rada bych jich pridavala o dost vic. Tak snad se to zlepsi u nas obou. :)

      Vymazat
  8. Moc ti to pristane ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! Ta šálka má moc hezké barvičky :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  10. uzasny je ten salik!


    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  11. Ta šála je opravdu krásná, skvěle ti doplňuje outfit! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí fotky, na kterých se lidé smějí. To ten outfit hned lépe vynikne a modelce padne daleko víc, než když jen zamračeně čučí. To mám pak pocit, že ji to vůbec nebaví a dělá to za trest. Takže supr čupr!

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky obdivuju všechny módní blogerky! nechápu, kde pořád berou všechno to oblečení a čas to fotit.. :) A musím říci, že tobě to moc sluší a půjčená šála je pecka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Můj Černý Petr je vždycky můj manžel :-) Super šála :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. i LOVE your scarf!! its so cute!

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ten šál je nádherný, pekné farby!

    OdpovědětVymazat
  17. Miluji tvoje boty!

    Měj se krásně, Mimozemšťanka
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat