čtvrtek 31. března 2016

Jane na výletě/ Fotografie z Schrammsteinu



Velikonoce už od dětství moc nemusím, sice jsem díky poupravené tradici v naší vesničce vykoledovala plný košík sladkostí a krásných vajíček, ale vše okolo té pletené, nevyzpytatelné věcičky z větví vrby silně nemusím. 

Po prvé za celý můj život jsem se téhle naší „krásné“ české tradici mohla vyhnout. Vlastně není lepší období, kdy by mě mamka donutila na dvou až třídenní túru po skalách, mně, co jako jediná z rodiny pravidelně nesportuju.

Přiznám se, že se mi do Jizerek moc nechtělo, bála jsem se, že tempu ostatních nestačím, ale zároveň jsem se těšila na krátkodobou změnu prostředí. Nakonec se všechny moje obavy ukázaly jako naprosto zbytečné, ségra byla po taneční soutěži grogy a mamka si ke konci výpravy natáhla koleno, no jo, i příliš sportu asi škodí. Nakonec jsem byla jediná z mé rodiny, které nic nebylo a výšlap si i s našimi známými plně užila.

Mamka už stihla domluvit další túru, tak doufám, že tentokrát budeme všichni ready.
Fotografie jsem se rozhodla rozdělit do dvou (možná tří) částí. Pro dnešek jsem vybrala pár fotografií z Schrammsteinu.







20 komentářů:

  1. nádherné prostredie! my sme tiež boli turistikovať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to tam nádherne ♥ Skvelé fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera! Taky bych něco takového ráda podnikla, ale asi bych měla začít trošku cvičit, abych to zvládla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tůry po skalách jsou parádní. Naše rodina jezdí každoročně do Prachovských skal. Už jsem tam byla asi po 9. a znám to tam téměř nazpaměť, ale nikdy mě to neomrzí a každý rok se tam těším znovu a znovu, jako malá holka. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja nie som veľmi turistický typ, ale vyzerá to tam krásne ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, vypadá to tam krásně :) horské túry mám ráda, většinou se na ně vydáváme v létě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také moc Velikonoce nemusím :/ Nejsem pravidelný sportovec,ale turistiku miluju ♥ Krásné fotečky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherne fotky ❤ a krásny blog :) inak, budem hrozne rada ak navštíviš a pridáš si do odberov aj môj nový blog na Bloggeri,budem velmi rada,neber ako reklamu)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, snad na příští túru budete už všichni ready :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Taky potřebuji někam takhle do přírody, vypadá to fakt krásně :-) hlavně ten výhled!

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotografie velmi pekne ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotografie a ešte krajšie prostredie. Muselo tam byť čarovne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. No, tak nakonec to nebylo tak špatné, ne? :) Teda až na to, ž se všem něco stalo, ale aspoň, že ty jsi vyvázla v pohodě :). Já se tak těším, až někam taky vyrazím do přírody :) to počasí tou tak krásně nahrává :)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásné fotky, určitě to byl super zážitek!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Přesně takovéhle výlety úplně zbožňuju, ale skoro vůbec se jich bohuzel neúčastním. :-D
    Tak dobře, že sis to užila. Ty fotky jsou nádherné. :-)

    Můj svět mýma očima

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky a aj prostredie sú naozaj krásne. Obdivujem ľudí, ktorí dokážu nafotiť takéto krásne fotky

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat