čtvrtek 24. března 2016

Jane (čti Džejn) nelez do knihovny!

Ano, opět jsem byla v knihovně, chodím do ní vlastně skoro každý den po škole, protože jedině tam jsem schopná se pořádně učit. Bohužel se ven dostanu jedině přes regál Dnes vrácených knih, v kterém často objevím díla, na která slýchám dost chvály.

Jinak tomu nebylo ani včera, kdy jsem si prošla rovnou celou knihovnu. Objevila jsem hned čtyři zajímavé knihy, jednu jsem z nich po dlouhém zvažování vyřadila, ale i ta 3 je to dost velkým číslem, zvlášť když mě doma pár těch rozečtených či ještě ani neotevřených knih čeká.

Která dílka jsem tam nemohla nechat?


V oddělení Umění mě zaujalo "Jedu dál" od Blanky Matragi, která je už pár let jednou z mích nejoblíbenějších návrhářek, její modely jsou pohádkové.

V již zmiňovaných "Dnes vrácených knihách" mně zaujala kniha pro dospívající, Jak stvořit dívku od Caitlin Moranová. Slyšela jsem na ní spoustu pozitivních ohlasů na Youtube, blogu i Facebooku, prý je neskutečně vtipná. Jsem cca ve čtvrtině knihy a zatím se moc nebavím.

V tom samém oddělení jsem narazila i na Muže jménem Ove, na kterého se vyloženě těším.


8 komentářů:

  1. nepoznám ani jednu knihu, uži si čítanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super knihy, príjemné čítanie prajem. Ja sa chystám na Nesbovho Snehuliaka cez sviatky (:

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak problém s návštěvou knihovny znám také moc dobře :D Ani jednu knihu jsem nečetla, ale tobě přeji, ať se ti líbí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Knížka od Blanky Matragi je skvělá :) Ona sama je úžasná inspirativní žena :) Zbylé dvě knížky neznám, tak pak dej vědět, jaké byly :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Jedu dál od Matragi jsi měla pravdu, je vážně skvělá. :) Jak stvořit dívku mě vůbec nechytlo a uvažuju, že jí odložím nedočtenou...

      Vymazat
  5. Muž jménem Ove jsem četla a jsem asi jediná na této planetě, komu se to nelíbilo :-D
    Po knize Jak stvořit dívku pořád pokukuji. Stejně jako po všech knihách od této autorky :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jednu neznám, ale v knihovně strávím vždycky spoustu času a mám to prostředí strašně ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jednu z knížek neznám, ale pamatuji se, že když jsem měla čas a chodila jsem do knihovny, vždy jsem si odnášela plnou tašku knížek a nemálokrát mě mrzelo, že je omezený počet. :D :D

    OdpovědětVymazat