neděle 13. března 2016

Drogerkový Haul 01/ Za leden a únor

Při pohledu na dnešní datum jsem se krapet zastyděla, že jsem si za celých 13 dní nenašla čas na sepsání drogerkového Haulu! Za posledních pár měsíců jsem si v drogerii moc produktů nekoupila.  Přiznám se, že jsem čekala na slevy, ze zkušenosti vím, že v těchto řetězcích bývají dost často slevy, většinu kosmetiky pravidelně doplňují a koupit si produkt za plnou cenu a po týdnu zjistit, že je zlevněný, mně vážně nebaví.

Naštěstí přišly v únoru konečně slevy, kterých jsem mohla s radostí využít, a taky moje dvacetiny..:)




V lednu mi došel make-up, tak jsem si nutně potřebovala koupit další. S těmi od Rimmelu mám jen pozitivní zkušenosti, a protože jsem slyšela a četla spoustu chvály na Lasting Finish, řekla jsem si, proč ho nevyzkoušet. Bohužel se u nás neprodává nejsvětlejší odstín, musela jsem si koupit odstín č. 100, který je o poznání tmavší 010. Největším zklamáním je asi podtón, který je do růžova. Všechny předešlé, které jsem od Rimmelu vyzkoušela, měly odstín do žluta, což mi vyhovovalo. Díky špatnému podtónu a odstínu jsem si musela koupit hned druhý den Match Perfection, jehož starou verzi jsem měla už nejméně třikrát a nikdy nezklame.


K narozeninám jsem od tety dostala laky na nehty, zatím jsem je neměla možnost vyzkoušet, ale slibuju, že vám na ně po vyzkoušení něco napráskám.


Když jsem mě sestřenka zeptala, co chci k narozeninám, tak jsem jí napsala, že buď voděodolné linky od Essence, lak na nehty s bordo barvou nebo rtěnku se studeným podtónem. Asi můj seznam zní krapet vybíravě, ale nevěřili byste, kolik mám doma darované kosmetiky, kterou jsem nevyžila a asi ani nikdy nevyužiju. K mému údivu mi sestřenka pořídila všechno, což jsem opravdu nečekala a krapet jsem se nad svým seznamem zastyděla. :)

Linky jsem vyzkoušela zatím jen jednou, ale krásně se s nimi kreslý ocásek linky. Tužka na pusu od Maybelline má nádhernou barvu, s výdrží je to bohužel o dost horší.



Posledních "pár" produktů jsem si pořídila na začátku března, ale rozhodla jsem se je vmístit ještě do únorových nákupů.



V Tetě měli a možná ještě mají slevy na řasenky od Dermacolu, a protože je spousta blogerek a youtuberek vychvaluje, rozhodla jsem se, že jednu taky vyzkouším. Po dlouhém rozmýšlení jsem si vybrala tu s podivným obalem, která měla vytvořit krásný efekt na řasách. Zatím si s ní vůbec nerozumím, snad se brzy skamarádíme.







Výše zmíněnou řasenku mi nakonec dala kamarádka, Barča, spolu s bází pod make-up, s kterou jsem kdysi bývala dost spokojená, bohužel jí renovovali a už mi tolik nevyhovuje. Baru, děkuju za dárky, že mi nevyhovují, je samozřejmě moje vinna, neumím si vybrat. :D



V ten samý den jsem si koupila krém na obličej od Garnier, nečekala jsem od něj žádné zázraky, potřebuju jen, aby mojí pokožku lehce hydratoval a nezatěžovat, což zvládá skvěle.



16 komentářů:

  1. ta ceruzka na pery sa mi celkom pači,a linku na oči essence som mala bol tam taky skoro penovy aplikator nie?

    OdpovědětVymazat
  2. wau tie laky majú krásne odtiene :)

    OdpovědětVymazat
  3. všechny produkty se mi líbí. Popravdě i já jsem občas vybíravá a ne se vším co mi kdo dá jsem spokojená ale za to ten dotyčný někdy ani nemůže. Na to že si nehty nelakuji, jen výjimečně, barvy OPI laků co jsi dostala se mi naprosto líbí. Rimmel Match mám a nemám mu co vytknout, prostě skvělý makeup za pár korun. Tyto linky od Essence byly mými prvními linkami které za mě jsou velmi povedené a krásně se s nimi dá linka udělat. Červený lak Essence mi leží ve skříni a zatím ho moc nevyužila. No a krém Garnier, přesně ten stejný mi dělal společnost před minulý rok, souhlasím s tím že je lehký a jako jeden z mála krémů od Garnieru mi sedí. Uma bázi jsem také měla, nebyla špatná ale silikonová, po níž se mi vždy rozjede akné. Konečně věci které jsem z většiny vyzkoušela a mohu říci jaké byli.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné laky na nehty. Ten makeup Rimmel by mi udělal naopak radost, protože moje plet má růžové podtony. Takže se po něm podívám.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok. Tie OPI laky na nechty vyzerajú skutočne úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám Match Perfection od Rimmelu také a musím říci, že je to nejlepší makeup co jsem kdy měla. Jen se bojím, že ta nová verze bude nějaká jiná, protože mám ještě tu starou :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl je jen nepatrný. Mně vyhovoval víc ten starší, byl lehčí...ale ty to můžeš mít opačně. :)

      Vymazat
  7. Dostala jsi skvělé dárky k narozeninám! :) Ty laky jsou opravdu moc krásné. Kříž s make upem taky dost dobře znám. A když konečně najdu nějakej, kterej mi sedí, tak po dvou týdnech přestane. Radši už ani nepočítám, kolik jsem do nich dala peněz. :D

    http://katty-in-the-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelé nákupy :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí ten lak na nehty od Essence, je to překrásná barvička! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty barvičky laků na nehty jsou krásné! Hlavně ta červená/vínová *_*

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé dárečky! Na make-up od Rimmelu nedám dopustit. Je opravdu skvělý. Mě sedí naprosto perfektně :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlas makeupy od Rimmelu jsou opravdu fajn! Líbí se mi ty laky na nehty!

    OdpovědětVymazat
  14. laky od O.P.I. jsou moje srdeční záležitost :) a dají se koupit i dost levně, takže na nich poměrně ujíždím :D můžu se zeptat, jak se jmenuje ten růžový třpytkový odstín? :)

    OdpovědětVymazat