čtvrtek 10. března 2016

Čtvrteční rychlo-nákupy/ Mini haul

Dneska mě budík probudil už v pět hodin, protože jsem měla domluvený před školou ještě pohovor. Mezi pohovorem, školou a potom i po škole jsem měla dohromady dvě hodinky čas, hádejte kam jsem šla! Ano, do obchodů. :D

Jediný, co mě omlouvá je, že jsem si den předtím napsala seznam věcí, které potřebuji a ty věci opravdu nakoupila a navíc jsem si pořídila vlastně jen jeden kousek.



Už pár dní jsem úspěšně zapomínala dokoupit si tamponky na obličej, díky čemuž jsem si uvědomila, že bez nich fungovat nedokážu. Nemám si bez nich čím rychle odlíčit obličej a nehty bych bez něj neodlakovala vůbec. Normálně bych Vám tenhle výrobek neukazovala, ale dnes byl pro mě tím klíčovým.


Další věcí, za kterou jsem šla záměrně do obchodního centra, byly sluchátka. Předevčírem jsem se dozvěděla, že je potřebuju na SCIA a abych si na ně do soboty zvykla, potřebovala jsem je koupit dneska. No, odlehčila jsem hned peněženku o 300. Zrovna teď je zkouším a jsou celkem dobrý.


Abych se mohla při již zmiňovanýh testech soustředit pořídila jsem si gumičky, šáhla jsem po nich v poslední vteřině a nevšimla jsem si, že jsou dost malý. Tento odstavec můžete brát jako ukázku vyhozený padesáti korunu, kdo umí, umí.



A nakonec kousek, který vás asi nejvíc zajímá. Letos jsem se zamilovala do polovičních roláků. Pravda, sice už mám jeden, který se odlišuje jen tím, že je celý černý, ale věřím, že tenhle unosím a outfit skvěle obohatí.



12 komentářů:

  1. Připoměla jsi mi, že potřebuju koupit sluchátka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Suprový nákup! Tie odličovacie tampóniky z Tesca zbožňujem! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Sluchátka by mě také potěšila! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rolák vypadá moc hezky, zrovna jsem v Tescu koukala na podobný:) Scia budu tvořit taky, ale o sluchátkách jsem neslyšela nic :D Hádám, že se obejdu s hlasy ve vlastní hlavě :D

    Jinak jsem si nemohla nevšimnout toho velkého V u "Vás" - je to chyba, velké V se píše jenom v dopise na důkaz vyjádření úcty adresátovi - jednomu. V množném čísle se to obvykle nepoužívá. No jo, gramatickej nácek - nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SCIA potřebuju jen na AJ, na poslechovou část. :)
      A za to V se omlouvám, vím, snažím se ho v článcích psát jako v, občas mi samo vlítne pod ruku, ale polepším se! :D :)

      Vymazat
  5. Rolák vyzerá naozaj super a je ešte lepšie, že si objavila takúto super akciu : )

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Sluchátka jsem měla stejné ale v červeném provedení nebyli špatné ale po roce přestalo hrát jedno sluchátko asi jako všechny ostatní. Rolák se mi líbí, takový univerzální kousek do šatníku, proč ne.

    OdpovědětVymazat
  7. taký roláčik by sa aj mne páčil :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký nákup! Já jsem tuhle v F&F ulovila lodičky :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kousky! :)
    To s gumičkami znám :-D Kvalitní sluchátka bych také potřebovala jako sůl :)

    OdpovědětVymazat
  10. Roláček je moc pěkný! Držím palce u SCIA :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Mám stejná sluchátka už skoro rok a pořád drží, takže spokojená! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat