neděle 21. února 2016

Tramvajová duha/ Fotografie

Právě jsem v počítači objevila  pár starších fotek z dob, kdy jsem se učila zacházet s manuálem, z dob, kdy jsem byla posedlá fotografováním. Přiznávám, že mi ty doby chybí, no, snad se ke mně nadšení z fotografování, hledání správného světla, momentu atd. vrátí.

Ráda bych se s vámi podělila o fotku, kde jsem se snažila zachytit rychlost tramvaje, rychlost velkoměsta. Uvědomuju si, že snímek má mnoho chyb, ale mně se jednoduše líbí.

V celém článku narazíte na zkušební fotku, které jsem vyfotila v momentě, kdy projelo jedno jediné auto.


9 komentářů:

  1. tá prvá je úžasná! skvelý záber :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta první je boží, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem sice, co se focení týče dost amatér, ale tvoje fotky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kéž by se vrátily;) Mi se po focení osobně velmi stýská, bohužel už nemám tolik času jako předtím a ono to není o tom někde jít a rychle něco nacvakat:/ A na propracované focení prostě nemám čas s maturou na krku:(((

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeho tak tie fotky ti vyšli hlavne prvá!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Takový fotky jsem si vždycky přála dělat a když jsem asi před týdnem dostala stativ, konečně se to povedlo. Je v nich všech takové kouzlo dynamiky. I v té Tvé .)

    OdpovědětVymazat