čtvrtek 11. února 2016

Top Coat/ Sally Hansen/ Insta-Dri/ RECENZE



Firma Sally Hansen je známá pro svoje kvalitní výrobky na nehty. Když jsem sháněla nad-lak, volba značky byla jasná. Ani na chvíli jsem si nepřipustila, že by mi produkt nemusel vyhovovat! Na začátek bych ještě ráda podotkla, že nad-lak mám doma přes rok a šancí jsem mu dala taky dost. 





Již při aplikaci jsem si všimla drobného mínusu, čímž byl, a stále je, aplikátor, který je nesmírně úzký a krapet roztřepený. Delší dobu nanášení bych mu ještě odpustila, nejhorší je, že se nedostavil žádný zvláštní efekt. Lak mi na nehtech vydržel stejnou a občas i kratší dobu, no, netuším, jak je to možné, ale opravdu jsem to vypozorovala.

Za mě je tento Top Coat velkým zklamáním. Máte s ním někdo podobné zkušenosti?

10 komentářů:

  1. Tento top coat mám společně s XXXL od Essence nejraději. Oba na mých nehtech fungují stejně, takže za mě celkem spokojenost :) Ale všimla jsem si, že co se týká top coatů, tak je to velmi individuální...co jednomu nevyhovuje, tak druhému sedí naprosto skvěle :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je tento výrobek určený k rychlejšímu schnutí laku. Je to účel top coatu? Nejsem si jistá, protože nejsem na lakování odborník. Insta dry mám doma a jsem také trochu zklamaná. Sice schnutí urychlí, ale není to žádná sláva.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle by měl jak urychlit schnutí, což splňuje minimálně, tak prodloužit výdrž laku..

      Vymazat
    2. aha, tak prodloužení výdrže laku jsem si moc nevšimla.

      Vymazat
  3. Jelikož si koušu nehty jak zajíc mrkev, tak laky jsou pro mě zbytečností :D :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak zajic mrkev :D tohle prirovnani slysim (ctu) prvne..:D :)

      Vymazat
  4. Já používám top coat od Essence a ten můžu jedině doporučit, výdrž laku mi prodloužuje a navíc se lak krásně leskne :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Tento top coat jsem nezkoušela, ale používám taky ten od Essence a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je fakt, že tyto laky nepoužívám, dám si jen podkladový a na to barvu, ale ty úzké štětečky jsou někdy o nervy.

    OdpovědětVymazat
  7. Recenzia vyzerá naozaj super. Veľmi sa ti podarila

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat