čtvrtek 18. února 2016

Top (5) úlovků/ Oblečení/ Zima 2015 - 2016

Tento (školní) rok bych spíš nazvala nakupovacím rokem, tedy alespoň podle počtu účtenek z obchodů s oblečením. Někdy se až stydím, kolik jsem schopná utratit během prodlevy mezi školou a prací. Dokonce si myslím, že se můžu zařadit mezi shopaholičky, což je s mým rozpočtem spíš smutný. Nejzajímavější na celým tom nakupovacím šílenství je, že každé ráno nemám co na sebe. :D

Kdyby Vás zajímaly články zaměřené na Hauly, kde bych sdílela radost z nových kousků, dejte mi vědět do komentářů.


Dnes jsem se s vámi rozhodla podělit o svých pět nejlepších úlovků, tedy kousků, které jsem si koupila během letošní zimy a nosím je téměř pořád.

Největší radost mám ze zimní bundy, po letech jsem konečně objevila tu, v které si nepřipadám jak sněhulák! Dlouho jsem hledala originální, pohodlnou, ležérní bundu, která by mi nepřipomínala kýč a zároveň jsem její sourozence nepotkávala každou chvíli na ulici. A světe div se, podařilo se! Co vám budu "povídat", jsem z ní nadšená! :)

 

Obrovskou radost mám taky z šály, kterou jsem předtím, než jsem si jí koupila na nikom neviděla, ale teď jí má spousta lidí. S čímž jsem u jednoduché černo šedé šály koupené v obchoďáku musela počítat. Každopádně se dá skvěle kombinovat s čímkoli, teda krom výše zmiňované bundy. :D Navíc krásně zahřeje.
Svetrů jsem si i přes přesvědčení, že jich mám dost z minulého roku, nakoupila hromadu. Alespoň mám z čeho vybírat. Překvapivě jsem si nejvíc oblíbila jednoduchý, volný svetr z HM. Je pohodlný, lehký a přitom zahřeje. Pro tuto neuvěřitelnou kombinaci si mě získal. Už jsem zmínila, že miluju barvu bordó?


Čtvrtý kousek jsem si koupila zcela náhodou, když jsem během pěti minut potřebovala sehnat černou sukni. Zachránil mě NewYorker, na který jsem v poslední době zanevřela. Do téhle minisukně jsem se jednoduše zamilovala, přijde mi, že vzory opticky ztenčí postavu. Navíc mi skvěle sedí, co víc si u sukně můžete přát?


Poslední kousek krapet vyniká, patří totiž do doplňků, ale jsem z něj tak nadšená, že jsem ho nemohla vynechat. Jde o kabelku přes rameno, která se hodí ke každému kabátu i bundě, kterou mám, což je skvělý. Navíc se mi jednoduše líbí a je praktická, nasoukám do ní vše potřebná, teda krom učebnic. :)




11 komentářů:

  1. Hezké věci. Nakupovací články by mě bavily. Já mám taky každý měsíc šok nad stavem svého bankovního účtu :-) U mně je největší položka kosmetika

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je naozaj nádherná. Čierna, talžesa hodí ku všetkému a zároveň praktická. Jnak bordovú farbu mám neskutočne rada a teda ma zaujalo aj tričko

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je krásná, taková fakt univerzální a hodící se ke všemu. Já toho v povánočních slevách zas tolik nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci si pořídila :) Ta kabelička je super,odkud jí máš? Tyhle šály jsou do té zimy naprosto skvělé,bunda vypadá moc pěkně :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. bundička má krásnu farbu, a kabelka je úžasný kúsok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno je to moc krásné, máš moc dobrý vkus :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sukni mám hodně podobnou z Kiku a je úplně super. Bundička má super barvu a na zimu se určitě hodí. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat