pondělí 8. února 2016

Moje pečující chvilka

Nejdříve bych se chtěla omluvit, že jsem minulý týden neotevřela blogspot a „nepostla“ žádný článek. Mnozí z Vás jistě zaznamenali, že se v sobotu psali SCIO testy a já jsem přípravu dokázala odkládat do poslední chvíle, takže jsem se parádně vystresovala a věděla, jsem, že bych v podobném stavu nedokázala sepsat smysluplný článek. Navíc jsem měla skoro každý den službu v divadle, což znamená, že se vracím domů mezi desátou a jednou v noci. Dojíždění mě začíná dost vyčerpávat.

Původně jsem měla na neděli naplánovaný odpočinek, který jsem mínila propojit s péčí o pleť, tělo a hlavně nehty, které nutně potřebují upravit. Zapomněla jsem ale, že k nám má přijet babička a spolu s ní a mojí nejužší famílií vyrážíme směrem k Veletržnímu paláci na komentovanou prohlídku Muchy. O té Vám více prozradím v jiném článku. Z tohoto odstavce mělo vyplynout, že jsem péči přesunula na dnešek. Začala jsem u nehtů a těchto řádků míním pokračovat. Doufám, že se mi podaří ze sebe udělat člověka a že neodložím většinu kroků na neurčito. No, držte palce.



Po krátkém přemýšlení nad tím, čemu dám po příchodu domů přednost, mi došlo, že bych obě věci spojit. Připravila jsem si tedy potřebné produkty, nafotila je, aby posloužily jako vodítka k popisu "mé chvilky".

Začněme u pleti, kterou během dne nejvíce namáháme. Mnohokrát jsem slyšela, četla, že bych si měla odlíčit make-up ihned po příchodu. Přiznám se, že u mě vítězí lenost a protože mi make-up nijak nepřekáží, zbavuju se ho až před spaním. Tentokrát jsem udělala výjimku. Čištění bez odlíčení by ztratilo účinek. Lehké denní líčení odličuju pouze micelární vodou, tentokrát jsem navíc použila i mléko. Pokožka se po něm trochu zklidní, pleť dočistí a navíc se ho snažím spotřebovat. :D



Po vyčištění pleti přichází na řadu peeling, který zbaví pokožku odumřelé kůže. Tento od Ziaji jsem použila jen párkrát. Ještě jsem si na něj nestačila udělat názor, nejsem si jistá, jestli není příliš hrubý.

Po peelingu jsem pleť zhydratovala a o pár minutách ošetřila akné mastičkou Master Herb, která dost vysušuje, ale pomáhá.

O BB přípravku na vlasy jsem Vás již informovala v článku o svých dárcích, do pár měsíců se rozhodně dočkáte recenze. Zdálo se mi, že po aplikaci na suché vlasy mi je akorát zmastí. Kdy jindy, tuhle domněnku prověřit, než když mám volné odpoledne. Doufám, že se večer moje domněnka nepotvrdí.

Samozřejmě, že ani v zimě, kdy je pokožka schovaná pod tunou oblečení, nezapomínám na promazávání. Naštěstí se mi se zimou vytrácí problémy s extrémně suchou pokožkou, které se s jarem opět vrátí, používám hydratační krémy jen párkrát do měsíce. Občas se bohužel i v zimě objeví ekzém, který ošetřím mastičkou od kožaře.

Ke konci si u dobrého filmu poupravím nehty. Normální lak se mi odlepuje i s nad-lakem už druhý den, takže dnes použiju jeden ze speciální edice Gabriella Salvete.

Doufám, že jste nepostřehli mé rapidní zhoršení, co se psaní článků týká. Přiznávám, nejsem ve své kůži, během psaní článku jsem myslela na x dalších věcí, které musím stihnout, snad se brzy vrátím do normálu a snad na mě nezanevřete. :)







4 komentáře:

  1. Občas se odlíčím hned po příchodu domů, ale většinou to taky nedělám :-) Pokud nejsi ve své kůži, take your time. Odpočinek je důležitý

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy si říkám, že na sebe opravdu kašlu, když sleduju, kolik kdo používá produktů pro své tělo. :D
    Držím palce, ať klapnou výsledky z testů. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) taky používám ten olejíček na nehty od Gabrella Salvete :)

    OdpovědětVymazat
  4. teším sa na recenziu toho Bb glis kur, som zvedavá na výsledky :)

    OdpovědětVymazat