středa 24. února 2016

Goodbye 19/ "Welcome" 20/ A Diary



Včerejšek, 23. únor, byl pro mě naprosto obyčejným, ale přesto určitým způsobem zlomovým dnem. Oficiálně jsem přestala být -náctkou a přidala se mezi -cítky. Což je samo o sobě hrozně frustrující! Dvacet let života a co jsem vlastně dokázala? No, nic převratného! Co, jsem těch dvacet let sakra dělala?! :D Mám pocit, že jsem se teprve nedávno rozloučila s pohádkovým, bezstarostným světem plných panenek Barbie, plyšových zvířátek a lesních bunkrů. Už začínám být jako ty babičky, které se slzami v očích vypráví, jak mě nedávno držely v zavinovačce!
 

Většina lidí vnímá Nový rok jako zlomový, jako dobu, kdy se podívá za sebe, zhodnotí své úspěchy, pousměje se nad svými karamboly a srovnají si hodnoty. Můj "Nový rok" letos nastal o dva měsíce déle. Teprve, když jsem pročítala blahopřání, ke kterým moji milovaní přátelé neopomenuly dodat tu dvacítku, došlo mi, jak jsem „stará“. No, vím, že si při tomto výroku bude většina z vás ťukat na čelo. Samozřejmě, že jsem nezačala hledat první vrásky ani první šedé vlasy, spíš jsem si proti sobě na váhu postavila svůj věk a své úspěchy. No, věk šel okamžitě k zemi. :)
Samozřejmě, že jsem se v dětství neviděla jako úspěšná dvacetiletá manažerka, takové ambice vlastně ani nemám. Spíš jsem si uvědomila, že bych si mohla najít stálou práci a poté i byt, což je s mojí současnou školou a dojížděním skoro nemožné. Snad se mi to podaří alespoň do dvaadvaceti. :D :)
Když se tak zamýšlím nad svým dosavadním životem, došlo mi, že mě spíš vyděsilo to číslo samotné - dvacet, máte taky sto chutí se schovat pod nejbližší stůl, kde budete čekat a doufat, že vás strašidlo jménem Dvacet mine? Mně dostihlo.
Pomalu mi dochází, že jsem s dosavadní cestou, kterou se můj život vyvíjí, spokojená, učím se anglický jazyk, a opravdu jsem se v něm od září nehorázně posunula, což jsem opravdu nečekala. Navíc pracuju v divadle, což byl můj sen snad od deseti, vyzkoušet si "roli" uvaděčky. V červnu mě čeká plno zkoušek a přijímaček, kdo ví, jak zamávají s mými plány. Někdy člověk míní, život mění. Však to znáte. :)
Mimochodem, doufám, že vám nevadí smajlíci v textu. Všimla jsem si, že je používám až nezdravě často. Na druhou stranu mi přijde, že by bez nich dostal článek krapet jiný, méně reálný nádech.
Já se s Vámi rozloučím a půjdu pokračovat v dnešním hesle "neodkládej prokrastinaci na později“.

9 komentářů:

  1. Tak dodatečně všechno nejlepší :D Já nechtěla být dvacítka :D Líbilo se mi být náctiletá :D No, hold už to mám za sebou a bude to jenom horší :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taktiež prajem dodatočne všetko len to najlepšie! :) Nech sa ti darí!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  3. Tak všechno nejlepší :) občas mám taky pocit, že jsem nic nedokázala, a že to hrozně letí, ale když se člověk podívá zpět, tak ušel tolik cesty...
    jinak smajlíci v textu mi nevadí. Když píšu, tak se snažím je tam pořád nedávat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tá posledná fotka je skvelá! :) Prajem všetko najlepšie, hlavne veľa zdravia a úspechov :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší! A hlavně ať ta "cítka" je ještě lepší než ta náctka! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám. Mně přijde, že jsem až po dvacítce začala žít, konečně jsem se odstěhovala od rodičů a začala žít ve vysněném městě. Jako boj proti věku mi pohámá mít aspon zhruba nějaké plány, co chci stihnout do 30,35 atd. Když se to podaří, hned je člověku líp:-) Zkrátka něco jako seznam, jaký měla Phoebe ve Friends

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  7. Všetko najlepšie Ti prajem!! 20 je nič!! ja mám v záložkách článok pripravený k mojim 23 ktoré budú čoooskoro, a to si ešte len uvedomíš, že stále to môže byť ešte horšie :D a smajlíci mi nevadia :)tiež ich rada používam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já když oslavila své dvacáté narozeniny, tak mě přepadla hrozná deprese! :D Nevěděla jsem najednou co si počít, přišla si hrozně stará, že jsem nic ještě nestihla a tak. Ale za pár dní mě to přešlo a na 21. narozeniny se těším, haha. Dodatečně všechno nejlepší! :)

    http://katty-in-the-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Pekný článok! :) Ah mňa tiež už zachvíľku čaká 20tka! Síce je to až v Septembri, ale keď ten čas tak rýchlo ubehne ani sa nenazdám :O :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat