neděle 28. února 2016

Duo stínů na obočí od Catrice/ Recenze



Tyto oční stíny nejsou na mém blogu žádným nováčkem, párkrát jste si ho už mohli všimnout v článcích zaměřených na kosmetiku. Před pár minutami mi došlo, že jsem se k němu ještě dostatečně nevyjádřila a jak lépe tento nešvar napravit, než právě speciální recenzí?
Jsem si stoprocentně jistá, že jste se s Catricím duem setkali na mnoha blocích a Youtube kanálech a možná jste si stejně jako já, říkali, jestli jde opravdu o takový zázrak.

Po cca půl roce uvažování jsem se rozhodla, že si začnu barvit obočí, k čemuž jsem samozřejmě potřebovala výrobek s dostatečně tmavým podtónem. Po obcházení drogerií jsem našla jasného vítěze. Catrice paletka u mě zvítězila díky správnému odstínu, krásné ceně a taky vhodnému balení k cestování.
Nejvíce vás jistě zajímá, jak jsem s duem spokojená či nespokojená. Používám ho každý den už skoro rok, což byste při pohledu na stín nepoznali, občas se mi zdá, že vůbec neubývá, což samozřejmě není nijak zvlášť důležité, ale za zmínku to stojí.
Stíny vždy pouze zapudruju a oni drží na obličeji celý den. Na nanášení můžete použít i přiložený štěteček, já si s ním naprosto vystačím. Tmavší ze stínů je dokonalý pro tmavovlásky, ten světlejší jsem nezkoušela, ale předpokládám, že bude stejně kvalitní.
S Catricí výbavou na obočí jsem nad míru spokojená, doporučila bych jí všem hnědovláskám.

13 komentářů:

  1. Produkty vyzerajú super:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na tuto sadu koukala, ale nejdřív počkám, až vypotřebuji tu co mám teď :) Vůbec bych neřekla, že ji máš přes rok :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Catrice mám v poslednom čase naozaj veľmi rada :D a aj tento produkt vyzerá moc super :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to dobře. Mám duo od Essence, což má být snad stejný výrobce a moc ráda ho používám. Pokud teda právě nemám gel na obočí Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :) Moc hezký článek. Sada vypadá skvěle :) Ale já bych ji bohužel asi nevyužila :)
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Očním stínům jsem zatím nepřišla na chuť :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek mám ráda catrice :)

    Sleduj mne také na :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Doteraz som používala na zvýraznenie obočia ceruzku, no chcela som vyskúšať nejaké tiene, preto som naozaj rada za túto recenziu. Hneď sa na tieto tiene pôjdem pozrieť do drogérie ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  9. aj ja na obočie používam tiene, pretože su také jemnejšie a priordzenejšie, ja používamo od značky SHE no už mi končia tak uvidím že aké si kúpim pre mňa je ceruzka veľmi silná :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat