čtvrtek 28. ledna 2016

Zima v ponuré mlze/ Fotografie



Mamka se mě o víkendu rozhodla vytáhnout na procházku i se psem, tak jsem s sebou vzala fotoaparát. Fotografie mi na ploše leží už přes dva týdny a ze dvou jsem nadšená, zdá se mi, že z nich vyzařuje ponurá atmosféra, kterou já často v zimě pociťuji. Ano, hádáte správně, zimu ráda nemám, ale tyhle fotografie se mi prostě líbí. Jsem si vědoma toho, že je to jen můj subjektivní názor a většina ho se mnou sdílet nebude, ale stejně se chci s vámi o ně podělit.



9 komentářů:

  1. Zima má svoje kouzlo a ponuré dny k ní patří. Mám raději zimu než teploty přes 30¤0:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda zimu nemusím a raději mám horka v létě. :)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. U nás už včera svítilo slunce a bylo docela teplo... po zimě ani památky a dneska vyjdu ven se psem a všude namrzlo... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám rada každé ročné obdobie, pretože to aspoň nie je žiaden stereotyp :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zimu ráda, ale jen když sněží a je sníh. O víkendu jsem také vytáhla bráchu na procházku a vzala jsem i foťák :) Ta zasněžená příroda je tak fotogenická :))

    OdpovědětVymazat
  6. Za to já procházky v zimě zbožňuju, nevím proč, nevadí mi, že mi sněží do očí, mrzne nos a soplím :D je mi fajn. :D Hlavně, když kolem mě pobíhá spokojený jezevčík. :D

    OdpovědětVymazat