pondělí 11. ledna 2016

Recenze produktů DrKonrad/ AD lotio Chronic + Cutosan mycí gel



Dnes pro Vás mám recenzi, na kterou u mě nejste zvyklí. Budu totiž hodnotit produkty, které mi byly doporučeny na kožním a měly napomoct mé suché pokožce se hydratovat a zabránit tvorbě ekzémů. 

 Cena výrobků: v rozmezí 100 a 150.


Začnu mycím gelem, který jsem v tom nejhorším období, kdy mojí pokožku rozdráždilo cokoli, co jsem na ní dala, měla používat místo sprchového gelu. Používám ho tak i teď, kdy se mi pokožka zklidnila. Je příjemný, pokožku opravdu nečistí a potvrdilo se mi, že napomáhá v zabraňování tvoření ekzému, ale sám o sobě Vám nepomůže. Dále bych upozornila na fakt, že např. po vyšším sportovním výkonu Vám pot z těla nesmyje, což ale ani neslibuje.

Cutosan mycí gel od DrKonrad bych doporučila těm, co vědí, že mají občas problémy s ekzémem či jinou vyrážkou na těle. Když ho budete používat pravidelně, tak můžete předejít nepříjemnostem s pokožkou. Pokud ale trpíte extrémním ekzémem, poohlédla bych se po něčem krapet účinnějším. 

AD lotio Chronic je určen na suchou a silně vysušenou pokožku, kterou má hydratovat, promastit. V ordinaci mi byl doporučen, že je lepší než moje kosmetická modla (Excipan, U Lipolotio), což pravda není. Pokožku je sice schopen slušně hydratovat, ale teď, v zimě, kdy mám pleť extrémně vysušenou, ho musím nanést i třikrát po sobě, aby se mi pokožka přes noc uzdravila. Ráno jsem s ním spokojená, protože nezanechává mastný obličej a hned vzápětí můžu na pleť nanést make-up. Co se týče těla, tak mi vyhovuje v tom, že mi potom na postavu nelepí oblečení, ale účinek není tak vysoký, na jaký jsem zvyklá u konkurenčního výrobku. 




6 komentářů:

  1. Myslím, že tu cenu fungují přípravky dobře. Kamarádky nechávají za kosmetiku vhodnou pro ekzematiky spoustu peněz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu nesouhlasit, přípravky jsou dobré, ale přecijen bych od nich čekala víc. :)

      Vymazat
  2. Článek se ti moc povedl, především AD lotio Chronic bych chtěla vyzkoušet. :)
    Poprvé ale vidím, že někdo má až tak agresivní reakce na sprchové gely a klasickou kosmetiku.
    Zkoušela jsi kokosový olej? Skvěle hydratuje, ale na vintedu jsem četla, že ho někdo používá i jako sprchový gel. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, to slyším (čtu) prvně, ale rozhodně vyzkouším. :D :)

      Vymazat
  3. Super recenzia. Musím sa priznať, že od tejto značky nemám ešte nič, ale určite rada vyskúšam :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat