úterý 26. ledna 2016

PureMAYA/ Bambucké máslo s dotekem přírody/ Růže/ RECENZE



Produkt PureMAYA se ke mně dostal náhodou, přes moji babičku, které se zalíbil a rozhodla se mi ho darovat. Přiznám se, že netuším, kde přesně babička k máslu přišla, ale tipuju, že na trzích nebo ve speciálním obchodě, který se zaměřuje na přírodní kosmetiku.


Používám ho s přestávkami už dost dlouho a stejně dlouhou dobu se o něm chystám napsat nějaký ten článek. Bohužel si ještě teď nejsem jistá, co bych Vám o tomto produktu chtěla napsat, co vyzvednout, co naopak zkritizovat.

Bylo mi řečeno, že přímo toto máslo je určeno na problémovou pleť, mělo by redukovat akné, pupínky a další nedokonalosti a přitom nevysoušet pokožku. Druhý bod bez pochyby plní, s tím prvním si nejsem jistá. Rozhodně jsem žádné viditelné změny nepozorovala. I když je pravda, že dokáže krapet zklidnit pokožku a hlavně je neuvěřitelně příjemný na obličeji. Jsem líná a opravdu nerada si vymezuju pár vteřin na promazání obličeje, ale tímhle bych se mazala klidně každý den. Nic příjemnějšího neznám a ta vůně? Prostě skvost.

Z předešlého odstavce jste určitě poznali, že si s hodnocením nevím rady. Máslo je sice příjemné, ale žádný efekt jsem nevypozorovala. Takže je vlastně zbytečný, ale tak nějak mile zbytečný. :D


9 komentářů:

  1. Takové ty zbytečné věci, na které si člověk udělá závislost, protože ho baví se s tím patlat. :D Chápu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji zbytečné věci :D Ale obal má tedy krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. S touto recenziou si ma pobavila :) "mile zbytečný" :) Ale chápem, čo si tým chcela povedať a to je hlavné :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :D Taky jsem měla podobné máslo akorát s vůní citronu :D

    OdpovědětVymazat
  5. někdy vůni růží miluju, jindy se z ní můžu zbláznit, jak mi leze krkem...jsem freak? :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já bambucké máslo používám každý večer a už bez něj ani nemůžu být. nemám ho sice od této značky ale od Saloos a jsem s ním nadmíru spokojená. Toto vypadá lákavě, hlavně ten obal, ale bohužel by asi nebylo pro mě, protože já mám normální pleť, ale jestli se zase takové zázraky nekonaly, tak to bych ho asi také mohla mít :)

    OdpovědětVymazat