pátek 22. ledna 2016

Potrpí si knihomol či (jen) milovník knih na časopisy?



Znám spoustu lidí, kteří jsou závislí na knihách a i těch, co si potrpí na časopisy, ale obě skupiny tu druhou částí opovrhují. Např. vášnivého čtenáře jen málokdy nachytáte s tištěným médiem v ruce.
Podle příspěvků, věnovaným knihám, jste si mě mohli zařadit do první skupiny, ale pravdou je, že mně už od mala v obchodech táhne spíše k těm časopisům. Něco magického mě na nich fascinuje a já se musím hodně hlídat, abych si vystačila s dvěma časopisy měsíčně. Možná to má dost společného s tím, že každý kvalitní časopis spojuje mé tři záliby - psaní, fotografování a grafiku.
U spousty módních blogerek vídám módní časopisy, řekla bych, že vede Elle, který patří i mezi mé oblíbence. A protože mě fashion-svět fascinuje, tak si vždy musím alespoň jeden v daný měsíc pořídit. Skvělé je, že v něm většinou najdu i spoustu inspirace, kterou můžu využít na blogu.
Nevím, zda jsem se zmínila, že jsem odmaturovala na „obchodce“. Přiznám se, že jsem si školu vybrala víceméně náhodou, ale zvlášť v posledním roce, kdy mi začaly všechny vědomosti do sebe zapadat, jsem si uvědomila, že jsem si ekonomiku i účetnictví oblíbila do té míry, že budou na do smrti součástí mého života. Ano, dalším časopisem, po kterém často šahám, je nějaký s ekonomickou tématikou. Minulý týden jsem si prvně pořídila Ekonoma, ale většinou u mě zvítězí Reflex, který do ekonomiky částečně taky občas zabrousí.
Pro měsíc leden jsem své magazínové "kvóty" už vyčerpala, koupila jsem si Marie Claire a Ekonoma. Oba nosím v kabelce a čtu jen, když mám náladu šáhnout místo knihy po časopise. A co vy? Máte nějaký oblíbený tisk nebo si potrpíte spíš na knihy?


8 komentářů:

  1. Občas si koupím časopis kvůli obalu a pak jsem zklamaná. Kvalita článku nebývá nic moc. Ekonoma jsem už dlouho nečetla, líbí se mi že je napsaný srozumitelně. Knihy u mě stále vedou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ELLE kupuju od prosince 2013, takže sbírku mám už docela velkou, letos mi dokonce přítel časopis předplatil. :D A to su opravdu čtenářkou knih především (proto se mi časopisy kupí a potom jich hltám několik najednou). Jinak gratuluju k tomu, že tě ekonomika s účetnictvím baví, obchodku jsem taky studovala a já se naopak těšila, až uteču. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem knihomol a musím říct,že jsem si v životě ani jednou nekoupila Elle :D Reflex je super! :) Ekonoma neznám,ale baví mě ekonomie a matika,takže třeba někdy také zkusím :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si časopis kúpim len vtedy ak je v ňom nejaký pekný darček :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem veliký knihomol, ale časopisy mám ráda taky. Čtu hlavně Živou historii a různé časopisy o cestování, ať už jde o Traveldigit, Lidé a země nebo cokoli dalšího. Občas ještě zabruslím do Be the best, časopisu o podnikání, ve kterém časotkrát bývají zajímavější články než se může zdát.

    Je super, že se zajímáš o ekonomii, brali jsme ji na gymplu celý rok a nějak mě to nechytlo, i když je mi jasné, že základy musí mít každý.

    OdpovědětVymazat
  6. V poslední době mě zaujal časopis Reportér, dlouho jsem něco tak dobrého nečetla.

    OdpovědětVymazat
  7. Dříve jsem časopisy četla, ale teď už je to horší... páni, už dlouho jsem neměla žádnej v ruce :D

    OdpovědětVymazat
  8. Čítanie kníh milujem, no čo sa týka časopisov tuším som už rok nekúpila žiaden, možno aj dlhšie, odkedy sledujem blogy, stratili pre mňa časopisy totálne výpovednú hodnotu, mňa zaujíma hlavne beauty sféra a tej je v časopisoch vždy hrozne málo, pár fotiek, jeden mini článok a stačilo, takže nie časopisy si už nekupujem. Inak účtovníctvo mám tiež veľmi rada, tiež som študovala na Obchodnej akadémii a neskôr som vyštudovala aj Ekonomickú univerzitu a ekonomika ma baví, účtovanie tiež, to momentálne aj robím, takže sa ti nečudujem, že čítaš takéto časopisy, ja si rada prezriem e-trend alebo hnonline, ale uvažovala som aj nad kúpou papierových novín, je to lepšie ako stále čumieť do počítača a len z toho zbytočne oči štípu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat