pondělí 25. ledna 2016

Moje (anglické) nakupovací pondělí, aneb když si řeknu, že budu šetřit



Hned na začátek chci podotknout a zároveň se pochlubit, že jsem se tentokrát vyhýbala obchodům s oblečením obloukem. Plánuju zvláštní článek o mých povánočních nákupech oblečení, už teď vím, že toho nebude málo. Ale teďka přímo k dnešnímu dni!


Ráno, před školou, jsem si podle plánu koupila jen vodu a mandarinky, jste na nich v zimním období taky závislí? No, po škole už to bylo horší, řekla jsem si, že se zajdu podívat do Tesca a protože jsem nechtěla procházet zlevněným oděvem, tak jsem to vzala přes DVD, po dlouhém přesvědčování sama sebe, že si nepotřebuju kupovat hned 3, když si je můžu pouštět jen v ložnici na PC nebo na svojí televizi, od které nemám ovládač. Každopádně jsem odešla pouze s Ďáblem, který nosí Pradu. Ten film miluju už od dětství a ani po těch letech mě neomrzel, navíc jsem na internetu nenašla verzi s anglickými titulky. Koukat na film samozřejmě nemůžu bez mlsnoty, takže jsem si koupila sušenky.

Cestou jsem se ještě stavila v Levných knihách, kde jsem si koupila dvoujazyčnou knihu. Doufám, že jí alespoň dočtu. :D 

Ke konci školního roku dělám zkoušky z AJ a k přijímačkám se mi taky bude hodit, takže mít krom lehčí peněženky i dobrý pocit z toho, že se učím angličtinu. 

PS: Jaká knihu byste mi doporučili si přečíst v angličtině? Přemýšlím o Bridget Jones nebo Harry Potterovi, ale u toho se bojím, že krom anglickým slovíček mě budou zmatou i ta vymyšlená jako Famfrpál.

7 komentářů:

  1. Mandarinky jím, když mi je někdo nabídne, většinou mi stačí jen jejich vůně :D.
    Řadu nešťastných příhod znáš? (Zbožňuju film a kamarádka má všechny díly v knížkách.) Jeden díl měla právě i v angličtině, nečetlo se to špatně, jen já raději sáhnu po těch přeložených, anglicky psané knížky mě brzo unaví, jak se musím soustředit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řadu nešťastných příhod vůbec neznám, díky za tip. :) Kouknu se po nich.
      Jsem na tom stejně, taky mě to hned unaví, ale snažím se k nim dokopat :D :)

      Vymazat
  2. ja som skôr na pomaranče :D mňa bavil The fault in Our Stars v angličtine, ale inak by som odporúčila -http://www.penguinreaders.sk/penguin-readers/eshop/1-1-Penguin-Readers/4-2-Penguin-Readers-Level-3 ja mám rôzne známe diela v krátkych formátoch s rôznou úrovňou AJ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diabol nosí Pradu je tiež môj obľúbený film. Momentálne keď nepozerám Sex v meste 1,2 tak Diabla. Milujem filmy o móde.

    Pls follow me:

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
  4. V LK jsem si taky kupovala kdysi nějakou anglickou knihu.. Nakonec ji dostal táta k Vánocům :D

    OdpovědětVymazat
  5. já ani tak nešetřím, ale vždycky si řeknu, že je prostě už trapný, když jdu do tý drogerky třikrát za týden :D Ďábel nosí Pradu je skvělěj film, ke knize jsem se ještě nedostala :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ďábel nosí pradu mám fakt rada. Už som film videla niekoľkokrát a stále som spokojná

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat