čtvrtek 14. ledna 2016

Levná sbírka kosmetických štětců do začátků + péče o ně


V dnešním článku Vám představím skromnou sbírku mých kosmetických štětců. A ano, jde jen o pár štětců, které podle mého názoru, do začátků každé studentce, žačce bohatě postačí. Pokud si potrpíte spíše na dražší kosmetiku, tak tento článek rovnou přeskočte. Přiznám se, že přes rok uvažuju o dražší a opravdu kvalitní sadě, ale řekla jsem si, že dokud nebudu mít stálý příjem, který dostatečně pokryje všechny mé potřeby, tak si nebudu vyhazovat z kopýtka a vystačím si s tím, co mám.
Pojďme k představení jednotlivých štětců!


Číslo 1 jsem sehnala, stejně jako číslo 3, v drogerii. Najdete ho v Rossmanu pod značkou For your Beauty. Je určen na pudr a na ten ho také používám. Jsem s ním spokojená, je dostatečně měkký a neškrábe mě na obličeji.
Číslo 2 jsem minulý rok našla pod stromečkem. Ježíšek ho koupil v jednom z kamenných obchodů přírodní kosmetiky Yves Rocher. Na obalu stálo, že je určený na make-up, já s ním nejčastěji roztírám korektor na kruhy pod očima a občas ho použiji i pro rozetření korektoru nahrubo.
Dlouho jsem přemýšlela o koupi kabuki štětce, který si spousta mých kamarádek, bloggerek, youtuberek nemůže vynachválit. Ale uvědomila jsem si, že mi plně vyhovuje rozmazání make-upu pomocí prstů.
Číslo 3 jsem si pořídila v drogerii od Ebelin. Proč? Viděla jsem ho ve videu mé oblíbené youtuberky, Hany B, která s ním byla spokojená a poté ho vychvalovala i moje sestřenka. Takže jsem neváhala a koupě nelituji. Stál kolem 130 Kč a tvářenka se s ním nanáší dobře.
Číslo 4 na sobě nemá vyryté logo, a protože jsem ho dostala k Vánocům, tak netuším od jaké značky a kde ho Ježíšek pořídil. Vím jen, že ho sehnal dost levně a že se v mé sbírce neztratí. Ať už ho používám na zamaskování korektoru, make-up nebo cokoli, vím, že po něm vždy můžu sáhnout a prokáže mi obstojnou službu. Dodám jen, že mi mnohem víc vyhovuje štětec od Yves Rocher.
Číslo 5 jsem sehnala na jednom kosmetickém veletrhu u stánku s výrobky Elfu cca za 50 Kč. Neumím si představit něco lepšího na nanášení stínů do záhybů oka. Využít se dá i na celé víčko. Je skvělý, uvažuju, že si k němu pořídím i dvojče.
Číslo 6 mi darovala babička, je od Lorealu. Jsem s ním spokojená, používám ho na rozblendění stínů. Je skvělý na cestování, protože má víčko, je vysouvací a já vím, že se v kabelce nepoškodí a nic nezamaže.
Skupinku označenou číslem 7 jsem používala na začátcích a přiznám se, že si teď radši vypomůžu prsty, přece jen stín neztratí intenzitu a já můžu rychleji vyběhnout z baráku, což se ráno obzvlášť hodí. V poslední době si s nimi vypomáhám jen, když si chci s líčením obzvlášť vyhrát, když se chystám na ples nebo jinou událost, na které mi obzvlášť záleží. Výjimkou, která potvrzuje pravidlo je skosený štětec, který používám buď na linky, nebo na dobarvení obočí.
Vím, že se se svojí sbírkou nemůžu vyrovnat ostatním bloggerkám. Tento článek jsem napsala s nadějí, že na Chic zabloudí někdo, kdo nemá peněz nazbyt, s líčením teprve začíná nebo prostě jen hledá inspiraci.
Péče:
Výhodou levných věcí je, že se o ně nebojíte, tím pádem se o ně nemusíte tolik starat. O svých pár švestek v podobě kosmetických štětců pečuji pouze pomocí obyčejného šampónu na vlasy. Říkám si, že přípravek, který má napomáhat svěžímu vzhledu mých vlasů, nemůže jednotlivým štětinkám ublížit. A kdyby ano, tak co? Přece nevyhodím za péči o štětce x krát víc, než je jejich původní cena.

11 komentářů:

  1. Tak to je zajímavá sbírka. makeup jsem si nanášela prsty dlouhé roky, ale jakmile jsem objevila štětce, propadla jsem jim. Začínala jsem s levnějšími štětci a pak ze zvědavosti zkusila i dražší. Musím říct, že tady většinou platí, že čím dražší tím lepší. Na druhou stranu pokud se povede štětec Elfu, je to velká výhra pro všechny a nemá pak cenu investovat do něčeho dražšího

    OdpovědětVymazat
  2. Je to naozaj super článok :D já mám momentálne len jeden štetec na púder a 2 na oči :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) sestra má ten štětec na pudr od For your beauty a je opravdu moc příjemný :)

    OdpovědětVymazat
  4. máš pravdu treba byť spokojný zatiaľ stým čo máme a tieto su nahodou veľmi dobre a pekne aj keĎ MáM SVOJ PRíJEM je mi zbytočne kupovať nejaké štetce ja mam asi 7 a stačia mi pokiaľ nemám kozmetický salon:-D tiež som rozmýšľala že si nejake kupim ale načo ak sami bude nejaký pačiť alebo hodiť si dokúpim. Páči sa mikeď nie sú všetky rovnakéz tej istej značky:) a že maju yves rocher štetce som tiež nevedela:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká sbírka štětců:)
    Já mám jen pár štětců, většinou používám jen na pudr a bronzer a čistím si je hodně často.
    Hezký pátek:)
    xxM
    http://sunstreetbymonika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek a věřím že se bude spoustě líbit protože ne každý si může dovolit koupit si jeden štětec za 500 Kč. Myslím si že běžně náročná slečna si s tolika štětci bohatě vystačí.
    Mě se sbírka rozrostla o několik štětců, teď jich mám kolem 10ti a rozhodně to ale není nic čím bych se mohla rovnat ostatním blogerkám.
    Ebelin dělá dobré štětce, sama dva vlastním a jsem spokojena. Naopak z těch levnějších nemusím od Essence, Catrie a takové ty košťátka které nabízí například Teta. Nemyslím si že je nejlepší vyhazovat za štětce tisíce ale najdou se levné alternativy které rozhodně stojí za povšimnutí. Zrovna od toho Ebelinu nebo Elf nemá tak špatné štětce. Rossman má také pěkné kousky které chválím. Mě osobně na make up více vyhovuje štětec typu Flat top, s placatými mi to moc nejde.

    OdpovědětVymazat
  7. A já už si začínala myslet, že jsem jediná kdo nemá ve sbírce štětce za tisícovky :D!
    Štětců mám sice trošku víc, ale ani jeden z nich nestál víc jak 200Kč, když teda nepočítám sadu, ale tam jich je zase hodně za vyšší cenu.
    Ten štětec z DMka je fajn, přemýšlím, že bych pro něj taky zaběhla. Mám doma od stejné značky štětec na korektor a ten je kvalitou výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětec z Rossmana už blbnu, pardon :(

      Vymazat
  8. Já mám teď štětce od e.l.f. a zatím mi stačí, ale určitě si plánuji koupit něco dražšího.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  9. I love the brushes, I've never enough. I'm your new GFC follower # 19 ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. Ja si tiež nejako nepotrpím na drahé štetce, používam hlavne Ebelin, potom nejaký z Tesca a mám nejakú sadu, ktorá bola raz prílohou k časopisu Marianne. Na make-up používam momentálne Real Techniques, ktorý som dostala, ale podľa mňa nie je dôležitá cena, ale kvalita štetca. Čistím ich ktoré ako, ten na make-up čistím denne jemným prípravkom buď šampónom alebo mydlom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat