neděle 31. ledna 2016

Hrdina/ Rhonda Byrne/ Recenze



Rhonda Byrne se proslavila díky filmu, knize Tajemství. Přiznávám se, zatím jsem jím netnutá, ale plánuji tento nešvar brzy napravit.

Každopádně se mi díky šílenství kolem jejího prvotního díla vrylo jméno „Rhodne Byrne“ do paměti, tak jako Vám teď, zmínila jsem ho totiž i s nadpisem po třetí a to jsme teprve u úvodu!



Když jsem v knihovně procházela regály s nápisem „Doporučeno“ a všimla si jejího jména na mystickém obalu, věděla jsem, že si knihu musím půjčit.

Hrdinu z největší části tvoří komentáře úspěšných lidí, hrdinů, kteří šli za svým srdcem, instinktem a přes nelehkou minulost si splnili svůj sen. Což už samo o sobě zní opravdu slibně.

Rhonda přispívá nejen svým vysvětlením, úvodními slovy, ale hlavně svými zkušenostmi, pocity, které jsou spojeny s již zmiňovaným Tajemstvím.

Kniha je rozdělena na jednotlivé kapitoly, které jsou čtenáři interpretovány jako jednotlivé vlaječky, mezi cíle, které nás dovedou k našemu snu. Ke konci se ze čtenáře symbolicky stává Hrdina, který získal všechny, teoretické, vědomosti k dosažení svého životního cíle.

Často jsem se během čtení neubránila tzv. „Déjà vu“, autorka zmiňovala důležité myšlenky pořád dokola. Důležité informace se díky tomuto jevu vryjí čtenáři hlouběji do paměti.

Určitě vás zajímá, zda mě kniha přiblížila k mému snu, zda mi otevřela oči. Po pravdě odpovídám, že spíš ne. Před touto knihou jsem přečetla jiné, které byly určené na rozvoj osobnosti a opravdu pozměnily mé vnímání světa a posunuly mě dopředu. Tato kniha je spíše „nakopávací“, přiměla si víc věřit v angličtině a při přípravě na VŠ. Vím, že mi „Hrdina“ přeci jen dost dal, ale mnohé z toho zužitkuju až v budoucnu.

Komu bych knihu doporučila? Určitě člověku, který má nápad, chce se vrhnout do podnikání, ale nevěří si a potřebuju zpruhu, kterou mu „Hrdina“ dodá.




8 komentářů:

  1. Tieto knihy Secret sú naozaj veľmi motivujúce. Ja som videla aj film The Secret odporúčam :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem četla pouze Tajemství,ale moc se mi líbilo ač jsem teda někdy u některé pasáže byla schopná usnout :D Motivace je důležitá!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě zajímavé ale já mám co dělat abych přečetla knížky k maturitě natož ještě něco navíc.

    OdpovědětVymazat
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem od Rhondy četla jen Tajemství a to bylo docela fajn, líbilo se mi jak vzhledově, tak i jak bylo napsáno, ale jedna důležitá věc mi u ní chybí - skvěle všechno popíše, to jo, ale pořád zapomíná dodávat, že pro ten sen se musí i něco udělat a ne jen sedět na zadku a pořád si to vizualizovat... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrdina není jen o vizualizaci, je o tom, jak změnit svou mysl, nastavit jí pozitivněji a několikrát i dodává, že se takhle úspěšní lidé chovají a že překonávají překážky, je vlastně skoro celá o tom "nesedět na zadku a nelitovat se". :)

      Vymazat
    2. No, tak to je super, za to Rhondě tleskám! :) U tajemství mi to dost chybělo.. :)

      Vymazat
  6. very interesting post.....lovely pictures
    I'm following you on google+ & GFC if you like to follow back please visit me
    Glamorous without the Guilt

    OdpovědětVymazat