pátek 15. ledna 2016

Co jsem našla pod stromečkem?/ Vlasová kosmetika


Už cca od léta si v kuse stěžuji na svoje zničené vlasy, což nemohla uniknout mé mamce, která se rozhodla, že mi daruje rovnou tři vlasové produkty.

Všechny přípravky jsou určeny pro všechny typy vlasů, což mě trochu zneklidňuje. Přece jen jsem z kosmetiky určené na tělo, či obličej zvyklá, že takto popsané produkty málokdy fungují. Doufám, že se mi tato „předtucha“ tentokrát nepotvrdí. 



Chci Vás ještě upozornit, že jsem produkty vyzkoušela jen párkrát, žádný speciální účinky jsem tedy nemohla vypozorovat. Berte tento článek spíš jako krátké seznámení s dárky, které jsem našla pod stromečkem. 

Nejvíce nadšená jsem asi ze spreje na okamžité zvětšení objemu vlasů od Pantene. Nejen, že voní nádherně, ale vypadá, že bude fungovat, ale o tom Vás budu informovat až za pár měsíců. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že kvůli němu musím ráno dřív vstávat, protože se nanáší na vlhké vlasy a vím, že by mi přes noc stihly zplihnout, takže si myju vlasy ráno, jen abych mohla nastříkat tento přípravek na vlasy. Zatím z něj jsem spokojená, ale nechci zde napsat něco, s čím bych po delším používání nesouhlasila, takže se raději přesuneme k dalšímu výrobku.

Vyživující sérum od Avonu si schovávám, protože mám pocit, že by se bil s denním BB zkrášlovačem vlasů. Nevypadá vůbec špatně. Přiznám se, že se vyloženě těším na moment, kdy sérum prvně otevřu.
Denní BB zkrášlovač vlasů od Schwarzkopf jsem viděla 24. prosince prvně, do té doby jsem netušila, že něco takového vůbec existuje. Jsem k němu krapet skeptická, ale plánuju ho vyzkoušet a spotřebovat. Rozhodně se dočkáte recenze.

Toť mé dárky na vlasy. Máte s nějakým z nich zkušenost?



4 komentáře:

  1. Veľmi sa mi páčia tieto fotky :) Aj keď prvá je troška rozmazaná, majú v sebe takú vianočnú atmosféru. Krásne. Čo sa týka produktov, Gliss Kur mám veľmi rada

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenost nemám, ale ten produkt od Avonu jsem dostala k narozeninám a taky jsem k podobným produktům nedůvěřivá.

    OdpovědětVymazat
  3. To sérum z Avonu vyzerá fakt dobre, ja som dávnejšie skúšala arganový olej od Avonu, bol úžasný, vlasy boli po ňom tak hebké, dodnes mám flakón, len nemám k produktom Avon veľmi prístup takže kupujem skôr iné značky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat