úterý 19. ledna 2016

Co jsem našla pod stromečkem?/ Knihy


Jsem jednou z těch lidí, kteří si myslí, že si přejí dostat k Vánocům teplé ponožky a knihy, bez kterých nejsou Vánoce těmi pravými českými Vánoci. Tajně jsem doufala, že toto mým Ježíškům dojde. Dost jsem jim napomáhala tím, že jsem se týden co týden zmiňovala o nějaké knize, kterou jsem objevila v knihkupectví. Ponožky jsou pro mě samozřejmostí, každý, kdo mě zná, ví, že je mi zima i v létě a bez teplých ponožek bych nepřežila.


Ponožek jsem sice dostala dost, ale s knihami to bylo poněkud horší. Pod stromečkem jsem našla jen Prokrastinaci, z které jsem nadšená, ale jedna jediná kniha po tolika narážkách? 

Naštěstí jsem si před Vánoci v levných knihách pořídila knihu o Coco Chanel, kterou jsem si sice nezabalila, ale beru jí jako dárek od sebe pro sebe. :)

Před pár lety jsem si sama pro sebe zavedla tradici, koupila jsem si diář a zabalený si ho dala pod stromečkem. Letos jsem byla línější a po koupi jsem ho jen položila na psací stůl a symbolicky ho otevřela až po štědrém dni.



11 komentářů:

  1. Prokrastinaci jsem četla. Dala jsem ji šanci 2x a nejsem z ní moc nadšená, tak pak dej vědět, jak se líbila tobě :)
    A tu Coco Chanel si chci taky pořídit! :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem nečetla ani jednu, ponožky taky dostávám ráda protože jsou praktické a hrozné je když najednou zjistíš že je máš všechny děravé. Diář je pěkného designu.

    OdpovědětVymazat
  3. Diář se vždycky hodí a knížky jsou mým nejoblíběnějším dárkem. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Prokastinace vypadá skvěle,zrovna já jsem ten člověk co rád prokastinuje :D Já si vždy diář kupovala,ale letos jsem ho právě poprvé dostala pod stromeček :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych si přečetla obě knihy. diáře jsou moje slabost. Mám už dva a uvažuju o třetím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som nedostala žiadnu knihu :)) našťastie diár áno :) tá prokrastinace by sa mi hodila :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nečetla jsem žádnou z uvedených knih, ale naprosto chápu ten tvůj nedostatek knižních dárků pod stromečkem :D U nás to je taky tak :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne knižky ! :) mne sa veľmi páči ten diárik :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Konec prokrastinace mám taky, čeká tu na mě na přečtení. Ježíšek mi nadělil. :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ach tá prokrastinácia by sa mi zišla, je to so mnou horšie a horšie :D a diárik je roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ejha Coco Chanel musí byť dobrá kniha, chcela by som si ju raz prečítať. Asi sa po nej porozhliadnem, až najbližšie zavítam do knižnice alebo do nej investujem. V poslednom čase som čítala Lekcie Madam Chic, úchvatné dielo.

    OdpovědětVymazat