sobota 16. ledna 2016

Co jsem dostala pod stromeček/ Dekorativní kosmetika/ Avon



Již po druhé přicházím s článkem na téma "Co jsem dostala pod stromečkem". Podobné články mě strašně baví číst, tak doufám, že to máte stejně i Vy. Ještě bych Vás mohla varovat, že zítra vyjde další článek pozměněný jen o pečující kosmetiku.

Avon je značka, která mě provázela mými kosmetickými začátky. Byla se mnou v dobách, kdy jsem neznala beauty bloggerky ani youtuberky, možná proto je mojí srdeční záležitosti. No, zásadní roli v mém vztahu k Avonu hraje rozhodně jejich pochod proti rakovině prsu, kdo někdy na nějakém byl, tak jistě potvrdí, že mu akce hodně dala a rozhodně napomohla nám, ženám si uvědomit důležitost preventivních prohlídek.
Teď se ale poněkud kostrbatě navrátíme k samotným produktům, které jsem našla pod horou vánočních ozdob!
 Začněme mým velkým oblíbencem, barevným balzámem na rty. Nebyla to sice láska na první pohled, ale na druhý rozhodně ano. Abych Vám to objasnila, jsem skeptická ohledně barvících balzámů, většina mi nesedla a některé produkty rtům naopak přitížili a barva většinou taky nic moc. Jsem ráda, že jsem našla již druhou výjimku, kterou je tento bezvadný produkt, oblíbila jsem si ho natolik, že ho používám skoro každý den.
Pěkně od začátku. Podle fotografií můžete poznat, že design, obal balzámu se opravdu povedl, vypadá opravdu luxusně. Barvy jsem se nejdříve krapet obávala, říkala jsem si, že je na mě příliš světlá, což se mi nepotvrdilo, dokonce bych řekla, že barva bude slušet naprosté většině dívek či žen. S hydratací jsem taky spokojená, na rtech je opravdu příjemný. Rozhodně doporučuju alespoň vyzkoušet!

Dalším dárkem je balzám pod oční stíny. Zatím jsem ho použila jen jednou, protože se snažím dopotřebovat ten stávající. Myslím si, že se i s tímhle produktem rychle spřátelíme. Použila jsem ho při líčení na ples a obstál na jedničku. Víc sdělím až po delším užívání, tak držte palce, nerada bych ho házela do koše, vypadá sympaticky.

Posledním "pánem na holení", jak se za mého dětství říkávalo, je stín a fixátor na obočí, vypadá skvěle, ale zatím jsem se k jeho vyzkoušení nedokopala. Obávám se, že má příliš teplý odstín, ale opět si raději počkám na dojmy a po delším používání dám vědět.


Závěrem chci říct, že se mi Ježíšek trefil do vkusu a jsem za každý z produktů vděčná. Samozřejmě, že se mé první dojmy můžou změnit, ale to se dozvíte až v jednotlivých recenzích.

10 komentářů:

  1. Bázi jsem měla moc ráda, ale časem mi zatvrdla a zhrudkovatěla, netuším čím to bylo:/

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky stalo u jiné báze, ale kamarádka měla tu samou a nic se jí s ní nestalo, tak doufám, že to byla jen náhoda..

      Vymazat
  2. Avon u mě též patří k první kosmetické značce vůbec. Líbí se mi ten fixátor na obočí, trošku se mi ale zdá jestli opravdu nebude moc tmavý ale tak záleží jestli jsi spíš světlý tip nebo tmavší. Co jsem ale četla recenze, lidi psali že stín není tolik pigmentovaný. Uvidíš.. Od Avonu mám z dekorativky jenom stíny které nejsou vůbec špatné, zato řasenky mi nikdy nesedly, musela je vyhodit a že jsem jich měla v ruce víc a s řasenkami nemám velké problémy. Jinak od Avonu mám spoustu pečující kosmetiky, sprcháče, pěny atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám stíny, které mi vyhovují. Řasenky jsou nezkoušela, už od pohledu mě neoslnily a možná ani neznám nikoho, kdo by si na ně potrpěl.

      Vymazat
  3. Avon jsem jednu dobu měla ráda, ale teď už ho téměř nepoužívám a nemám v okolí ani žádnou AL. Nicméně všechny tři věci vypadají dobře a hlavně ti udělaly radost.
    Dík za komentář ke knížce, nevěděla jsem, že tento autor toho napsal víc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. balzam pod očne tiene som si objednala tak počula som samu chvalu tak som zvedavá či vydrží mne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moc bází nevyhovuje, ale tahle se mi zdá (zatím) skvělá...snad Ti taky sedne :)

      Vymazat
  5. Na bázi jsem slyšela i jinde hodně chváli a to duo na obočí má ségra a přítelova mamka a obě si ho chválí :)

    OdpovědětVymazat