neděle 17. ledna 2016

Co jsem dostala pod stromeček/ Pečující kosmetika/ Ziaja



S dnešním článkem končí na Chic týden plný kosmetiky a od zítřka začíná knižní týden. Doufám, že se Vám budou články líbit alespoň tolik, jako ty kosmetické. Ale teď již k tématu!

O kosmetice Ziaja už vím nějaký ten pátek, ale ještě jsem se nedokopala ke koupi a k odzkoušení nějakého jejich produkty. Jsem tedy ráda, že si na mě Ježíšek vzpomněl a nadělil mi Ziaja výrobky.



Obzvlášť velkou radost mám z hloubkově čistící peelingové masky, kterou plánuju dneska prvně použít. Jen mě trochu zaráží, že je peeling určen na mastnou a smíšenou pleť a já mám občas pokožku dost suchou. Shodou náhod se mi po děsně dlouhý době začal nepřirozeně lesknout obličej, čemuž by mohla maska napomoct. Hlavně si od ní slibuju setření staré pokožky a hloubkové pročištění pleti, a že zabrání tvorbě akné, tak uvidíme.

Přírodní micelární voda vypadá skvěle, doufám, že stejný dojem udělá i na můj obličej. Bohužel musím počkat, až dopotřebuju jinou micerálku, nerada bych, aby se tloukly navzájem.

Oba produkty mi zatím leží v šuplíku a čekají na první vyzkoušení. Nebojte rozhodně se do půl roku dočkáte recenze.

15 komentářů:

  1. Ziaja kosmetika...no, neznám ji, ale vždycky jsem chtěla vyzkoušet tu jejich kozí řadu...jen, není pro suchou pleť? nevíš?
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem krém z kozí řady měla a je pro suchou pleť :)

      Vymazat
  2. Značku Ziaja mám veľmi rada, majú skvelé výrobky za super ceny! Ja mám doma olivovú radu:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky mám šampon a měla jsem i nějaké krémy.

    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ziaja mám pletove mléko a jsem spokojená. Jsem zvědavá jaká bude maska

    OdpovědětVymazat
  5. Ta peelingová maska by mě zajímala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na knižní týden se rozhodně těším :) Se značkou Ziaja jsem velice spokojená a to hlavně s tělovými mléky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  7. Keďže ja mám práve mastnú pleť, hneď ma zaujala maska, ktorá vyzerá zaujímavo :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  8. peeling zní skvěle, navíc i pro smíšenou pleť. Od Ziaji bych určitě chtěla něco vyzkoušet a tohle je určitě jeden z produktů.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som od zjaja mala detsky krem...myslela som ze bude na citlivu pokozku, no nejak mi nesadol, ako vacsina kremou :(

    OdpovědětVymazat
  10. ja tiež už dlho chcem niečo zo Ziaja vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  11. ZIAJA mám naozaj rada, ten olivový sprcháč som zasa ja dala pod stromček :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek :) zatím jsem od Ziaja nic nezkoušela, ale ten peeling mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ziaja produkty mám veľmi rada, zatiaľ som bola s takmer všetkým vyskúšaným spokojná, veľmi mi sedia sprcháče a najnovšie som sa úplne zamilovala do balzamu na pery s kakaovým maslom, je naozaj výživný, čo sa v zime hodí. Jediné čo neodporúčam je krém na ruky z kokosového radu, ten moje ruky dokonca vysušoval a nehodila sa ani do kancelárskeho prostredia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat