úterý 12. ledna 2016

Čistící mléka aneb něco jako úvaha

Díky akné jsem se s pečující kosmetikou seznámila již ve 4. Třídě. Vzhledem k tomu, že jsem v roce 2015 odmaturovala, tomu už pár let bude. I po x letech péče o pleť si pokládám jednu základní otázku, k čemu jsou čistící mléka? Dokáží dopřát pokožce něco navíc oproti odličovací vodě?

Při psaní tohoto článku pokukuju po dvou mlécích, které jsem si v minulém kalendářním roce pořídila. Kterých? Mixe a Nivee. Ano, při výběru jsem šáhla po jistotách, ale výsledek se nedostavil nebo jsem si ho nevšimla? 


Make-up z obličeje zcela neodlíčili a pleť taky nevyčistili. Po použití jsem kvalitu ze zvědavosti zkontrolovala micelární vodou a viděla, že mléka na pleti zanechala, co neměla.

Tak se tedy pomocí tohoto článku ptám, k čemu slouží čistící mléka? Je zde někdo, kdo si všiml lepšího výsledku? Pokud ano, jakým značkám dáváte, co se kosmetických mlék týká, přednost?


2 komentáře:

  1. Já mléka i přes stálé problémy s akné (občas třeba na půl roku zmizí a pak se jeden, dva, čtyři pupínky objeví :() nepoužívám. Odličuji čistícím gelem a nakonec to celé ještě přečistím pleťovým tonikem. Pamatuji si, že když jsem byla právě asi v té 4. třídě mamča mi kupovala pleťovou vodu a čistící mléko od nivei, nevím jestli to k něčemu bylo.

    Mám nový blog, budu ráda když se na něj podíváš, podpoříš mě komentářem, nebo připojením k pravidelným čtenářům a pomůžeš mi splnit můj sen stát se beauty blogerkou! :) -> fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám na odličování olejíčku nebo pleťové vody. Mléka mi nikdy nevyhovovala.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat