pondělí 18. ledna 2016

Agatha Christie/ Poslední víkend - recenze



Tímto článkem chci zlehka otevřít týden, který bude na Chic ve znamení knih. Doufám, že se těšíte stejně jako já.

Agathu Christie jsem párkrát koupila babičce nebo půjčila mamce. Přiznám se, že jsem se jí doposud zdárně, ale neplánovaně, vyhýbala. Když jsem tedy v čerstvě vrácených knihách objevila Poslední víkend, věděla jsem, že si jí musím půjčit a hned začít číst.

Případ zdárně vyřešil Hercule Poirot a já jen žasla nad příběhem, který mi pomáhal dokreslovat. Už od začátku mě kniha nadchla, je poutavě napsaná. Začátek mi připomíná romantické filmy od Inge Lindström. Tedy nic, co bych vyhledávala, ale občas mám „slabé“ chvilky, kdy mi právě tento žánr přijde vhod. 


Pokud jde o zápletku a odhalení vraha, tak mě autorka dostala a příjemně překvapila. Měla jsem pár tipů na vraha, ale tohle mě opravdu nenapadlo. A ani moje mamka na tom nebyla líp, což mě dost udivilo.

Na závěr chci zmínit, že jsem knihu přečetla během dvou dní, tedy rozečetla jsem jí v autobuse a dočetla druhý den před spaním. Což se u mě stává málokdy.

Poslední víkend bych doporučila všem, co pokukují po oddechovém čtení, které je dokáže překvapit.

5 komentářů:

  1. Mě se od Agathy Christie líbilo Deset malých černoušků :) ale na Hercula Poirota jsem tam nějak alergická :D takže do knížek, kde je on se pouštět nebudu. Moc pěkný článek! :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa teraz chystám pozerať seriál na motívy knihy A. Christie, volá sa And then were none :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od A. Ch jsem přečetla snad všechno. Miluju styl těchto detektivek. Jediný problém je od knihy odejít :-D

    OdpovědětVymazat
  4. This sounds so so nice! Thanks for sharing, I think I will check it out!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpovědětVymazat
  5. já moc na detektivky nejsem, ale Agatha mě vždycky bavila, tuhle jsem nečetla, musím se po ní podívat...chci ji prostě přečíst :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat