pondělí 21. prosince 2015

Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady!

Všem přeju Veselé Vánoce plné klidu a rodinné pohody. Doufám, že už máte stejně jako já většinu předvánočního shonu úspěšně za sebou.

Já už musím jen dobalit dva dárky a vyleštit skříň. Jsem na sebe pyšná, že jsem letos lítala po dárcích o nějaký ten den dřív a zítra si můžu v klidu po škole dojít k doktorovi, na němčinu a pak honem domů.
Vánoce jsou pro mě krom jiného taky časem pohádek a dalších skvělých filmů. Rozhodla jsem se, že Vás budu prostřednictvím tohoto blogu informovat o filmech, které jsem shlédla, ať už o těch, které každý zná, tak o těch méně známých.

A jaké filmy, že jsem už stihla shlédnout? Sám doma 1, Grinche, Prázdniny, Lásku Nebeskou..
Ještě jednou Veselé Vánoce.

 Za tenhle krásný blend (přání) vděčím Monice Páblové, nadané "amatérské" grafičce. Napadlo mě, že bych Vám, návštěvníkům ChicByJane, mohla popřát i skrze toto přání.

6 komentářů:

  1. Já jsem dárky dokoupila teprve dneska, a to mi ještě nějaké ty maličkosti chybí... prostě všechno nechávám na poslední chvíli :D
    Oh, Grinch! ♥
    To je moje největší vánoční láska!

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zatím stihla Vánočního skřítka, kterého jsem viděla poprvé a za mě úžasný film :) Krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
  3. ja idem dnes ešte nakupovať, a zajtra ešte nejake upratovanie a pečenie :) ďakujeme za prianie, a podobne Ti prajem krásne sviatky a veľa pohody :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný obrázek! Krásné Vánoce i Tobě!:)

    OdpovědětVymazat
  5. I tobe oreju krasne svatky a snad si uzivas rodinnou pohodu :)

    OdpovědětVymazat