neděle 20. prosince 2015

Tipy na dárky/ část 2/ pro mamky, ségry, tety, babičky

Přiznám se, že s tímhle článkem jsem plánovala přijít o dost dřív. Doufám, že i v tuhle dobu bude pro někoho z Vás inspirací.





Obecně skvělým dárkem, kterým se zavděčíte spoustě lidem bez ohledu na pohlaví, je kniha. Zvlášť ty, které pomáhají rozvinout osobnost, jistě zaujmou i ty, kteří knihu do rukou berou jen zřídka. „Den, kdy jsem se naučila žít“ jsem nevybrala náhodou, na Laurenta Gounelle nedám dopustit, přečetla jsem všechny knihy, které jsou u nás k dostání, a troufám si říct, že každá mi něco dala.

Jestli např. Vaše mamka tak ráda čte, jako ta moje, tak jí určitě přijde vhod obal na knihu, já do tohohle například zabalila svojí knihu, když jsem jí půjčovala kamarádce. Určitě jste zažili, že se Vám vrátila kniha s odrbanými rohy nebo bez obálky. Mimochodem, tento obal mi minulý rok koupila právě moje mamka a je z Albi.


Dárkem, kterým snadno potěšíte, jsou také čaje. Tematicky jsem „Babiččinu zahrádku“ koupila babičce a zalíbila se mi nejen kvůli názvu, ale taky pronikavé vůni, když mi navíc kamarádka potvrdila, že skvěle chutná, tak nebyl důvod, proč nevytáhnout peněženku a "nezainvestovat". 

Přiznám se, že kvetoucí čaje s nápisem "Nejlepší babička" jsem koupila rovnou dvakrát, což se krapet ruší s názvem. Ale i tam mi to stále přijde jako senzační dárek a doufám, že se zalíbí.

Jedné z babiček jsem rovnou koupila i menší nádobu na čaj, která je přizpůsobená právě na sypaný čaj.

Dalším skvělým a osvědčeným dárkem je svíčka. Letos jí sice pod stromeček nikomu nenadělím, ale tahle fialková mě tak oslnila, teda spíš její vůně, že jsem se rozhodla, že jí musím mít. Snažím se jí ušetřit a zapálit až na jaře, ale nejspíš nad ní škrtnu sirkou hned po svátcích.


Jestli máte jako já ségru, která se vyžívá v pečení zákusků, tak jí můžete k dárku dokoupit košíčky na muffiny.

Do zásoby jsem si minulý rok přikoupila sadu sprchového a tělového krému od Dermacolu, nakonec jsem je rozdělila a produkty věnovala zvlášť, ale dohromady tvoří taky skvělý dárek.

Na závěr se musím pochlubit, že krom jednoho dárku pro strejdu s tetou mám všechno nakoupeno a zabaleno. Jak jste na tom Vy? :)

3 komentáře:

  1. Krásné dárečky, já jsem letos také hodně nakupovala nejrůznější čaje, svíčky,... Takové ty hezky vypadající maličkosti, které potěší :)
    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám taky všechny dárky nakoupený a zabalený :) Šeříkovou svíčku z Ikei mám doma už skoro vypálenou

    OdpovědětVymazat