středa 23. prosince 2015

Recenze masky na vlasy od Schaumy/ Cream & Oil

S velkým překvapením jsem zjistila, že jsem dlouho neohodnotila žádný kosmetický produkt. Pojďme to dneska napravit.

Tuto masku na vlasy používám už cca rok, přiznám se, že dodržování pravidelnosti nepatří mezi mé silné stránky. Masku jednoduše používám nahodile jen v momentech, kdy mám trochu času a chci si poležet ve vaně o trochu déle a zároveň na ní mám náladu.

Možná proto mě stále dokola překvapuje výsledek, který přípravek vytvoří. Vlasy po umytí opravdu vypadají zdravější, jsou lesklejší, a hlavně si jednotlivé pramínky nežijí vlastním životem a nepoletují všude kolem hlavy.

Předpokládám, že maska vlasy uzdraví pouze na pohled, ale tento výsledek je pro mě zatím dostačující. Když srovnám cenu, která se pohybuje okolo 150 Kč, s výkonem, tak nemůžu dělat nic jiného, než Vám masku od Schaumy doporučit.


6 komentářů:

  1. Skvělá recenze!:)
    Krásné Vánoce!
    xxM
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam rada Schauma masky aj tato vyzera super!
    Pozyvam na povianocnu GA kde najdes darceky ako Guess ci Dermacol :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  3. Nice review! Thanks for sharing!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  4. masky na vlasy nepoužívam nejako si myslím že nič také nepomôže lebo olej na vlasy používam asi rok po každom umytí a končeky ssa mi rovnako lámu, takže pomôže len podstrihnúť. Hlavne to čo potrebujem je na pokožku hlavy nejaký šampón aby mi ju nevysušoval lebo ju mam hrozne suchú a svrbivu:/

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď zkouším masku od L'orealu, tak jsem zvědavá, jestli bude mít nějaký účinek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mala som z tohto radu kondicionér a bol úžasný, stačilo ho veľmi málo, vlasy boli okamžite uhladené a zdalo sa mi že má aj nejaký efekt na končeky vlasov.
    Bianka

    OdpovědětVymazat