čtvrtek 3. prosince 2015

Podzimní procházka v ponurém počasí/ Fotografie

Celý rok skoro nevytáhnu foťák, a kdy se rozhodnu vrátit k fotografování? Teď, když už všechno listí dávno opadalo a příroda kolem nezáří pestrými barvami, ale naopak se noří do depresních barev a pomalu usíná. Naštěstí pro mě je toto období nejlepším pro učení, experimentování s fotoaparátem, takže já, jakožto fotograf, amatér si pochmurné počasí dokážu i užít.



Dokonce jsem si uvědomila, že se v tomto počasí vyžívám a mám ho ráda. Možná bych tenhle stav přirovnala k okamžikům, kdy člověk se člověk potřebuje ponořit do svého nitra, zachumlat se do deky a přemýšlet o životě.








5 komentářů:

  1. Nádhera. Mám toto období také ráda, zvlášt pokud není moc zima. Potřebu zachumlat se mám každý den.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tomuhle počasí vůbec nefandím. Buď ať nasněží a je zima nebo ať je teplo! Za to se šíleně těším na jaro už. Tentokrát na úplně jiném kontinentu :)

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
  3. prírodu mám rada, veru dlho som nebola.

    OdpovědětVymazat