úterý 1. prosince 2015

Outfit/ Autumn/ with Fair Coat and Black or Green Clothes



Začátek týdne započneme na Chic opět podzimním outfitem. Obměnila jsem bundu za krapet elegantnější kousek, tedy světlounce béžovo pískový kabát, který miluju zejména pro jeho krásný a originální střih, který podle mého „skromného“ názoru lahodí mojí postavě. Áčkový střih je pro mě vždy sázkou na jistotu. 

Kabát jsem okořenila nádhernou áčkovou sukní a zjemnila bílým jednoduchým svetříkem. Spíš kvůli pohodlí a teplu jsem doplnila ještě zelený tunel a teplé černé silonky. 




5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší. Doufám, že teplé počasí vhodné na sukni dlouho vydrží

    OdpovědětVymazat
  2. spolu ti to tak pekne ladí, zlatá a sukňa sa mi veľmi páči:))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná místa na focení jsi vybrala :)

    OdpovědětVymazat