úterý 29. prosince 2015

Má knižní Vánoční výzva + výsledek (Agatha Christie, Chuck Palahniuk..)

Před Vánoci jsem měla nutkání si pro sebe připravit nějakou tu příjemnější výzvu (tou například učení na přijímací zkoušky, angličtinu, němčinu či SCIA rozhodně není), stavila jsem se dvakrát za sebou v knihovně, a světe div se, objevila skvosty.

Měla jsem v plánu dočíst Irvinga, kterého jsem přestala číst kvůli maturitní četbě a do teď se k němu bohužel nevrátila. (A aby bylo jasno, já tu knihu nezničila, to bych si nedovolila, je mé mamky a putovala po kamarádkách.). Dále jsem chtěla číst, už od začátku, všechny knihy, které vidíte na fotografii + Nesmrtelnost od Kundery a povídky od Austinové.




Při stanovování výzvy jsem samozřejmě nepočítala s tím, že si poležím 3 dny s čtyřicítkami, nadopovaná paralenem a neschopná se na cokoli soustředit. Měla jsem od Štědrého dne jeden krásný den na knihy a filmy, kdy mi bylo krapet líp. Včera jsem musela do práce, vrátila jsem se v 11 večer v dost zoufalém stavu, ale naštěstí to vypadá, že se mi ty nejhorší stavy nevrátí, takže hurá do čtení.

Před tím Vám ale po pravdě napíši, co jsem přečetla. Ještě před nemocí se mi během dvou dní podařilo přečíst Agathu Christie a její Poslední víkend. Nechápu, že jsem se ke krimi nedostala dřív, naprosto mě ta kniha nadchla a pustila až ke konci. Během února si plánuji zaskočit pro další Agathu, tak uvidím.

Potom jsem šáhla po zajímavém a kontroverzním obalu s názvem "Tvé překrásné já". Jsem přibližně v polovině a zatím prozradím jen to, že zde rozhodně nesedí rčení "Nesuď knihu podle obalu.".

Ano, počítáte správně, poněkud zahanbeně musím uznat, že jsem přečetla jen knihu a půl a teď se letím vyležet.

Co jste přečetli přes Vánoce Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat