čtvrtek 10. prosince 2015

I Want to Fly/ Outfit



V neděli jsem se rozhodla, že se "zaletím" podívat na Vintage bazar, od něhož jsem čekala něco víc. Nadšená jsem neodcházela, ale jsem ráda, že jsem zašla a viděla, jak podobné akce probíhají. Každý se mi hold do vkusu netrefí. :)


Ještě plná nadějí jsem poblíž bazárku narychlo nafotila svůj outfit.






6 komentářů:

  1. Máš krásný vlasy :) A přehoz se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju, to potěší :) Já jsem z nich teďka krapet v depresi, protože jsou dost zničený. Budu muset po Vánocích ke kadařnici a už teď se bojím výsledku :D

      Vymazat
  2. To pončo vypadá moc pohodlně. A líbí se mi i graffiti v pozadí. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné fotky! To pozadí s tím outfitem je fakt úžasná kombinace. A to pončo se mi moc líbí! Vždycky jsem chtěla pončo, ale mám krátké a tlusťoučké nožičky, takže když se obléknu do ponča, vypadám jako hobit... :D
    Jane z janepise.blogspot.cz || Vánoce v červnu

    OdpovědětVymazat