pátek 6. listopadu 2015

Zakládání diáře/bločku speciálně pro blog - ano, či ne?



Pomalu, ale jistě se nám blíží Vánoce a po nich Nový Rok, který hodně lidí vnímá jako čas na změnu. Jednu takovou změnu chtě nechtě (já tedy s velkým nadšením) udělá každý z nás, koupí si nový diář. Právě ten diář je vlastně symbolem nového začátku, tedy alespoň pro mě.



Nyní uvažuju o založení, koupi speciálního bločku, diáře (ještě nevím) určeného jen na tento blog. Čas od času mě osvítí nějaký super nápad na článek, uvažuju nad ním, vybrušuju a hýčkám si ho pomalu v mysli a občas se i musím pochválit a nechápu, jak mi podobná myšlenka mohla prolítnout hlavou. Samozřejmě, nic si nikam nenapíšu, takže v okamžiku, kdy zasedám k počítači a klepu písmenka do klávesnice, už jen vím, že jsem měla nápad, který se mi zdál geniální. V ten moment jednoduše vím, že nic nevím. J Což mi zní dost vtipně, ale realita je trochu jiná. Ve výsledku sepíši článek, který je dílem okamžiku a ať se snažím sebevíc, tak si na původní nápad prosto nevzpomenu. 

Mimochodem, jako malá jsem milovala různé filmy, časopisy a knihy s čarodějkami, ale dnes jsem ráda, že nevidím do budoucnosti. Ani nechci myslet na to, co budu dělat za dvacet let, když už teď neudržím myšlenku. :D

Zpět k hlavnímu tématu. Zajímá mě, zda máte nějaký sešit, či diář, který si hýčkáte jen pro Váš web. Já si zatím píšu do klasického diáře pouze dny, kdy chci vydat další články. Ale i tahle „strategie“ ztroskotala, protože se v plánovaný den většinou dostanu domů až v noci. Nejsem ranní ptáče a před školou se bohužel dokopu jen k rychlé rekonstrukci obličeje a rychlému šálku kávy. Věřte mi, články sepsané krátce po kokrhání kohouta, či budíku byste číst nechtěli.

Dnes jsem navštívila Luxor, kde jsem se původně šla kouknout jen na stolní hry, ale neodolala jsem a jako vždy jsem se cca na půl hoďky zastavila u stojanu s diáři a bločky. Ano, jsem naprostý blázen do diářů. Poslední dva roky jsem podlehla hravému designu těch od Albi. Sice mi vyhovovali a stále vyhovují, ale letos se mi nelíbili motivy, takže jsem se rozhodla kouknout jinde. Zamilovala jsem se do pár kousků od jiných značek, které jsem objevila v podobné cenové reakci. Ale jsem děsně nerozhodná, co se týče blogu nebo diáře jenom pro blog. Je možné, že si i příští rok vystačím pouze s jedním diářem na vše. Ale kvalitnější články podle mého názoru potřebují nějakou tu přípravu, fotky atd. 

Jaký je Váš názor na zakládání diářů, bločků pro web?

5 komentářů:

  1. Super článok :D diár je skvelá vecička :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek:) Já osobně jsem nikdy diář nepoužívala, ale přemýšlím o tom :D :)
    http://brunnetegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Diář mám, ale na školní a pracovní věci. Ale nedávno mě také něco osvítilo a dostala jsem nápady snad na 25 článků :D Tak jsem vzala papír a rozdělila jsem si to na dvé kolonky, do jedné si píšu nápady a do druhé možný datum vydání a je to super! A když nemám zrovna papír po ruce, tak si to napíšu do mobilu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám diář pouze na školu a nějaké své věci, občas si tam i napíšu, kdy chci vydat další článek, ale většinou ho stejně vydám jindy :D
    Mám takový sešit, kde jsem si psala nějaké nápady, teď už ho moc neotvírám, ale když mám nějaký nápad, většinoou si ho prostě pamatuju :D
    Ale myslím, že mít diář na blog je super věc, mě by to asi nevydrželo a pak bych na něj zapomínala, ale i tak je to podle mě hrozně super, když si to někde všechno píše :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  5. je fajn mať veci oddelené, ale ak to mas so sebou ťahať aj s diarkom, možno by bolo lepšie väčší diar -tie čo maju 1den na celu strany napr :)
    pozývam ťa na moj blog :) a vzájomne sledovanie :)

    OdpovědětVymazat