čtvrtek 12. listopadu 2015

Ranní dekorativní kouzelníci/ líčení v chřipkovém období + fotografie



Miluju podzim, jeho rozmanitost. Často během procházek obdivuji barevnou škálu, kterou do lesů přikouzlí příroda. Ale s tímto krásným obdobím přichází bohužel také jeden nevítaný host, chřipka. Ano, ani já jsem se jí nevyhnula. Upřímně, v těchto dnech bych si přála jen kouzelnou hůlku, s kterou by se teplota, kašel i rýma vypařili a kdyby neměla takovou moc, tak by mi alespoň asistovala u nahození fasády.

Naštěstí mám takových pomocných kosmetických hůlek víc a díky nim můžu svůj katastrofální zombie look trochu vylepšit. 

Nejsem ranní ptáče a dostat se z pelechu je pro mě nadlidským úkolem i za normálních okolní. Zvlášť na podzim vždy vstanu za pět minut dvanáct a mám maximálně 10 minutek na vylepšení. 

Prvním a většinou nezbytným krokem je báze pod make-up. Já mám tu od Rimmelu už dlouho, už mi bohužel dochází a já přemýšlím, že do ní půjdu znova, protože mi opravdu vyhovuje. Bázi si dovolím vynechat, pouze když mám sušší pleť. A protože se mi začala před měsícem mastit, tak jí dopřávám bázi pořád. Make-up by jinak neměl šanci vydržet.
 
Dalším krokem je make-up. Omlouvám se, ale zapomněla jsem ho nafotit. Moje dvě jedničky jsou od Rimmelu a od Lorealu. Mohla bych o nich napsat samostatný článek. 

Nedokonalosti ještě zakryju korektorem od Catrice, který určitě všichni znáte. Měla jsem na něj díky pozitivním ohlasům vysoké nároky a jsem ráda, že mě nezklamal. Na kruhy pod očima používám korektor od Astoru, na který jsem slyšela a četla taky samé pozitivní ohlasy, a opět mi vyhovuje.
Pudr raději nechávám v šuplíku. Ale již v minulých odstavcích jsem se zmínila, že se mi spolu s chřipkou mění pleť a více se mastí. Přes rok pudruju většinou maximálně korektor, ale v tomto období mám potřebu zapudrovat celý obličej. Stay Matte si kupuji už od svých kosmetických začátků a už mám alespoň páté balení. Rozhodně není hvězdou mezi pudry, ale já si s ním vystačím. Když porovnám kvalitu, výdrž a cenu, tak jsem naprosto nadšená.

Bez úprav mám dost hustý a výrazný obočí. Až do nedávna jsem si myslela, že s namalovaným budu leda tak svému okolí připomínat Matějskou. Což se mi naštěstí nepotvrdilo. V létě jsem si koupila duo stínů od Catrice a jsem s ním spokojená. Dokonce se mi začalo líbit moje obočí, což je velký pokrok.
Protože mám dlouhé rovné řasy, tak se neobejdu bez kleštiček na řasy. Úžasná věc! A řasenka? Já zrovna používám tu žlutou od Maybelline, dostala jsem jí jako dárek. Jsem ráda, že jsem jí vyzkoušela, ale znovu si jí už nekoupím. Řasy sice krásně zahustí, ale není tam ten wow efekt, jestli rozumíte.

Líčení očí začínám vždy bází, už přes rok používám tuhle od Elfu. Při koupi jsem nečekala, že mi bude vyhovovat. Je úžasná, ale asi si jí znovu nekoupím, chci zkusit i jiné báze. Pokračuji očními stíny. NYC je sice levná značka, ale občas se jim nějaký produkt vážně povede. Tahle paletka si mě získala hlavně díky nude odstínům. Nejsvětlejší odstíny sice nejsou moc pigmentované, ale na nenápadný look a la chytrá horákyně (nalíčená - nenalíčená) je skvělou volbou. Zvlášť krásná je varianta pro denní nošení s výraznou rtěnkou.

A štětce? Na nanášení stínů používám převážně ten velký od Elfu, stál pár korun a je skvělý. Na rozblendění stínů používám Loreal štětec, který mi dala babička, protože ho neupotřebila. Já na něj nedám dopustit, dá se zasunout a má i víčko, takže je skvělý na cestování nebo jen tak do kabelky. Na linky nebo pod oko používám ten skosený štětec, který je výborný. Sháním teď další podobný do sbírky. Na barvení obočí bych si měla časem taky dokoupit štětec, ale zatím si vystačím s tím, co byl v balení se stíny.

A to nejdůležitější na konec! Suchý šampon od Batiste naprosto zbožňuju. Když si nestihnu umýt večer nebo ráno vlasy, tak vím, že po něm můžu sáhnout a za minutu vykouzlím umyté vlasy.
Na jaké produkty nedáte dopustit vy?  






8 komentářů:

  1. Catrice camouflage :D tak ten jsem sháněla ségře asi měsíc a půl v odstínu 010 Ivory a zrovna dnes jsem na něj konečně měla štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho našla až na x. pokus :D 010 je skvělej odstín a pro mě jak dělanej, ty ostatní mi přijdou i na většinu češek tmavý, takže nechápu, proč víc nedoplňujou..asi abychom si jich víc vážily :)

      Vymazat
  2. Na to Batiste teď koukám na všech blozích, tak si ho snad taky budu muset pořídit :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem plánovala, že ho budu používat jen na festivaly. Ale nakonec jsem neodolala a asi do léta nevydrží :D A za 100 se mi zdá vážně dobrý :)

      Vymazat
  3. camouflage cream nesmie chýbať samozrejme na toľko pozitivnych hodnoteni som siho tiež kupila a už ho nepustim z ruky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám na korektory taky hodně vysoké nároky a momentálně nějaký sháním, na ten od Catrice jsme taky slyšela hodně chvály, prott mě zajímá, jestli je opravdu hooodně krycí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kryje sice dobre, ale zadny velky zazraky zase..podle toho, co chces zakryt..vyborny je na tmavsi mista, pigm skvrny, hodne male pupinky, ale treba vetsi pupinek jsem s nim nezakryla..

      Vymazat
  5. Korektor Catrice mám tiež a mám ho veľmi rada. No a bez upraveného obočia si už svoj život a vlastne svoj make-up nedokážem vôbec predstaviť, nechápem ako som mohla počas strednej a čiastočne aj počas vysokej sa líčiť tak nekompletne, to obočie dodáva celému líčeniu úplne iný výraz.
    Bianka

    OdpovědětVymazat