pondělí 16. listopadu 2015

Proč si nemůžu vybrat zimní bundu na první dobrou?

Asi tomu moc lidí neuvěří, i já tomu stěží dokážu uvěřit, ale každý rok mě trápí ten samý problém, tím je zimní bunda. Budu upřímná, zimní bundy se mi nelíbí. Ale protože jsem člověk, kterému je zima i v létě u moře, tak nemám na výběr a musím si nějakou tu zimní bundu vybrat nebo nosit něco z toho, co mám z minulých let a co se mi moc nezamlouvá. Otázka je, zda se mi někdy nějaká zimní bunda bude zamlouvat. Minulý rok jsem si konečně, asi po 3 letech, vybrala bundu, krásnou sportovně laděnou krátkou modrou a hlavně dost teplou bundu. Ale problém je, že se mi nehodí k většině šatů, které v zimě celkem často nosím a ani se se nedá dobře kombinovat.
Vím, že většina lidí si koupí černou péřovku a víc o tom neuvažuje, ale já jí nechci. Vadí mi, že jí má strašně moc lidí, je sice praktická a opravdu zahřeje, ale žádný slavný outfit bych s ním taky nevykouzlila. 

Letos jsem objevila tmavě pískovou dlouhou péřovku, která zahřeje a přitom by i šla kombinovat s jinými kousky, ale viděla jsem podobnou, možná i stejnou na jedný holčině. Ano, jsem asi divná, ale nedokázala bych si představit, že mám s někým, koho pravidelně vidím na zastávce, naprosto stejnou nebo hodně podobnou bundu. Ale v případě zimních bund je tohle asi nevyhnutelný. Prosím napište, jestli jsem divná nebo jestli Vám taky vadí, když má někdo ve vašem okolí stejný oblečení.

Pískovou péřovku mám sice už doma, ale mám schovanou účtenku a pokukuju po další, a i kdybych jí nenašla, tak nevím, jestli jí nevrátím. Jako druhou jsem si vybrala tmavě modrou bundu, která se mi hrozně zalíbila, ale doma jsem se okamžitě setkala s kritikou, že není teplá a že já bych v ní zmrzla a že kabáty mám, což je pravda. Takže s hořkým srdcem půjdu tuhle bundu vrátit, doufám, že mi na pokladně vyhoví.

PS: Nakonec si nechávám i tu modrou, líbí se mi a vím, že jí unosím.

6 komentářů:

  1. Noo, tak to ti závidím, že máš vybráno :) Já to mám teď stejný, ale mnohem horší... :D Už tři roky hledám svůj vysněný kabát a nemůžu na něj pořád nikdy natrefit a když už, tak nemají moje velikost. Už je to k zbláznění a myslím, že z toho brzy zešílím a nechám si ho asi rovnou ušít na zakázku... :( Jinak co se týče okolí, tak je mi to jedno, protože já zase nemám tolik času se vyskytovat někde po městě a sledovat, co mají lidi na sobě, protože pořád někde lítám, tak mě to zase tolik netrápí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bohužel strávím dost hodin dojížděním, takže si toho tam nebo ve škole, v práci dost všímám :)
    Podle mě máš vyhráno, alespoň víš, co hledáš, co chceš...já sice hledala šedej teplej kabát, ale potom, co jsem narážela jen na ty, co mi neseděly, tak jsem to vzdala..:) Ušít si ho na zakázku není tak zlý, hlavně, když víš, že ho budeš nosit roky..tím já si u těhle bund bohužel jistá nejsem..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tímhle článkem jako by jsi mi mluvila z duše. Mám naprosto ten stejný problém. A naprosto na sobě nesnáším,že si koupím věc a pak zjistím,že se mi k ničemu nehodí. Tenhle článek je opravdu povedený. Jsem ráda,že v tom nejsem sama. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo se zimními bunda mi je to horor, já jsem loni běhala a sháněla snad do prosince, kdy už jsem neměla na vybranou.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ani mne sa zminé bundy veľmi nepáčia a tiež mi je zima aj v lete :D :D
    Super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  6. Já to letos vymyslela tak, že vždycky projdu obrázky letošní kolekce oblíbených obchodů, vyberu si pár bund a kabátků, co se mi líbí a potom se na ně jdu teprve podívat..Nebavilo mě jak idiot lítat po Olympii po všech obchodech a porovnávat bundy. Takhle to mám z pohodlí domova. Nakonec jsem si v Reserved vybrala tmavě modrou kabátko bundu. Ještě mám na seznamu vínový křívák a béžový kabátek,takže se budu muset vypravit do obchodu, ale přemýšlím, jestli to není zbytečný, protože bych v tom stejně zmrzla (je mi zima i v létě, natož v zimě... :D)
    Jinak, ta modrá bunda je moc pěkná, ten kabátek docela taky, ale nemám ráda tady tu barvu..
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat