neděle 29. listopadu 2015

Nedělní plánování outfitů/ jednodušší rána nebo první příznak blogovací mánie?



Od té doby, co jsem si založila blog, se stále častěji a častěji v neděli prohrabuji skříní a zkouším různé kombinace, přesněji vymýšlím, v čem vyrazím do školy, na brigádu a zároveň v čem dokáži strávit celý den.

Logicky by se tento krok dal obhájit úsporou ranního času, prodloužením cenného spánku nebo vyhnutím se nepříjemným pocitům, okamžikům, kdy se dostatečně probudím, pohlédnu do zrcadla a se zděšením v očích zjistím, co jsem si v polospánku navlékla za maškarádu.

Z části jde opravdu o úschovu času, ale přiznejme si to. Z vymýšlení kombinací a chození po obchodech se snadno stane příjemná závislost. Bohužel, se krapet neefektivně zaměřuji zejména na nejrůznější kombinace šatů a sukní, na které další ráno/a po probuzení nemám náladu. Tedy přesněji na navlékání silonek. Často se tak klepu zimou, že přes zateplený legíny nebo džíny nejede vlak. Takovou mojí speciální třešničkou na dortu bývá pro mě typický teplý svetr, který přes den zásadně nesundávám, nedejbože bych mohla ve třídě s topením přimrznout k židli, takže veškeré snažení o sladění topu se zbytkem outfitu často přijde vniveč.

Kupodivu stejně stále častěji kombinuji oblečení, a když se někam chystám až na odpoledne nebo se dobře vyspím, tak si s doladěním šatů nebo sukně ráda pohraju. Což asi zná většina z nás.

A co Vy? Plánujete si někdy outfity dopředu nebo vše necháváte až na ráno?













4 komentáře:

  1. mám to rovnako, tiež si chystám oblečko večer, :) ráno každá minúta dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já to teda většinou vymýšlím všechno až těsně před tím než jdu ven:D když to vymyslím dříve, tak to stejně ještě 46168x přeměním:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já téměř nikdy outfit den předem neplánuji, max pokud mě čeká zkouška:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si vždy večer chystám, čo si vezmem ráno do práce, šetrí mi to čas a aj kopec nervov, niekedy mi to samozrejme trochu prekazí počasie a občas to teda ráno aj tak zmením, ale zvyčajne mi to vychádza.
    Bianka

    OdpovědětVymazat